loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن

فــرقے نــבارב ..

 

چــه ڪسے چــہ مے گــويــב ،

 

" تــــــــــو " !! همــانــے ڪـہ

 

همــيـشـہ " בوســتـش בارم "

 

همــانـے ڪـہ تــا غــصـّـہ ام مے گيــرב

 

ســر و ڪلّـــہ اش پــيــدا مے شوב

 

و تــا مــرا نـخنـבانـב בســﭞ بـرבار نمے شوב

 

هـمـانے ڪـہ همــيــشـہ

 

پـــُـر اسـﭞ از شـور و شـاבے و زنـבگے ...

 

" تــــــ♥ــــو " هميشه هــمــانے ....

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط DUYGU در تاریخ 1394/04/13 و 15:21 دقیقه ارسال شده است

عشـــــق یعنـــــی . . .

دوست داشتـــــن بی علـــــت

بوسه یــهـــویی

کادو بی موقـــــع

آغوش بی منـــــت

نوازش بـــــی عادتـــــ

دل میخـــــواد

دلیــــــل نمـیخـواد ... !

زنـدگـی هــمیـن دوسـت داشـــتـنـهـای سـاده س . . .

همیــن !

این نظر توسط مین هیو در تاریخ 1394/04/12 و 20:45 دقیقه ارسال شده است

عزیزم ممنون که به وبم سر می زنی.لطفا به کسایی که میشناسیم بگو که به وبم سر بزنن.اخه من تازه این وبو درست کردم.
فدات شم بای

این نظر توسط مین هیو در تاریخ 1394/04/12 و 20:45 دقیقه ارسال شده است

عزیزم ممنون که به وبم سر می زنی.لطفا به کسایی که میشناسیم بگو که به وبم سر بزنن.اخه من تازه این وبو درست کردم.
فدات شم بای
پاسخ : خواهش میکنم
موفق باشی حتما

این نظر توسط مین هیو در تاریخ 1394/04/12 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

www.sarangminho.mihanblog.com
دوست گلم هم متنات و هم عکسات فوق العاده اند.
خوشحال می شم که به وبم سر بزنی.
فدات شم بای

این نظر توسط سجاد در تاریخ 1394/04/12 و 12:39 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااااام..لینک شدی... بو وبلاگ منم سر بزنی خوشحال میشم...وبلاگ زیبایی داری..

این نظر توسط bahar در تاریخ 1394/04/12 و 8:40 دقیقه ارسال شده است

سلام خدمت شما دوست عزیز

خواهش میکنم باعث افتخار من هست ..دیشب در وبتون عضو شدم ممنونم که از شما شکلکشکلک
و اگر دست نوشته ی قشنگی بو حتما براتون ارسال میکنم
شکلک

این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1394/04/12 و 4:23 دقیقه ارسال شده است

صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق
تو دلت سبز، لبت سرخ، چراغت روشن
چرخ روزیت همیشه چرخان، نفست داغ، تنت گرم، دعایت با من
روزهایت پی هم خوش باشد

این نظر توسط فرنگیس در تاریخ 1394/04/11 و 20:20 دقیقه ارسال شده است

سلام لاوین جون من آدرس لینکت رو درست کردم اما توی وبلاگم وبت رو باز نمیکنه نمیدونم علتش چیه ؟؟؟؟؟؟!!!!

آدرسی هم که لینکت میکنم اینه

http://lavin20.rzb.ir/

نمیدونم چرا تو وبلاگم وبت رو باز نمیکنه ؟؟؟؟

بخدا دلخور نباش ازم عزیزم باز هم من چندین مرتبه لینک میکنم ببینم جواب میده یا نه

این نظر توسط نازی در تاریخ 1394/04/11 و 17:26 دقیقه ارسال شده است

↓↑←مًَـن هََ‍َــ‍ــمینَمو→↓↑
●•↯هَـــمین میــمونَـــم↯•●
⇦⇦فَـــکِ بـَـــدخــواهامو⇨⇨
↓↑بــه زَمـــین↓↑
پاسخ : ایول
ادرس یادت رفته دوست عزیز

این نظر توسط فرنگیس در تاریخ 1394/04/11 و 12:30 دقیقه ارسال شده است


تنم در وسعت دنياي پهناور نمي گنجد
روان سركشم در قالب پيكر نمي گنجد
مرا اسرار، از اين گفتگو بالاتر است امّا
به گوش مردم از اين حرف بالاتر نمي گنجد
مرا خواب آنزمان آيد كه در زير لحد باشم
سر پرشور اندر نرمي بستر نمي گنجد
توانگر را مخوان در گوش دل اسرار درويشي
كه در خشخاش، خورشيد بلند اختر نمي گنجد
نشان قبر مگذاريد بعد از مرگ يغما را
شهاب طارم اسرار، در مقبر نمي گنجد


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥