loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن

بـــه خـــاطــر روی زیـبـای تـــو بــود ،

کـه نـگاهــم بــه روی هـیـچـکس خـیـــره نـمــانــد . . .

 

بــه خــاطــر دســتـان پــر مـهـــر و گــرم تــو بــود ،

کـه دســت هـیـچـکـس را در هــم نـفـشــردم . . .

 

بـه خــاطــر حــرف هــای عــاشـقـانـه تــو بــود ،

کـه حــرف هـای هـیـچـکس را بــاور نــداشـتـم . . .

 

بـه خــاطــر دل پــاک تــو بــود ،

کـه پــاکـی بــاران را درک نکــردم . . .

 

بـه خــاطــر عـشــق بـی ریــای تــو بـود ،

کـه عـشـق هـیـچـکـس را بـی ریــا نـدانـسـتـم . . .

 

بـه خــاطــر صدای دلـنـشـیـن تــو بــود ،

کـه حـتی صــدای هــزار نـی روی دلــم نـنـشـسـت . . .

 

و بــه خــاطــر خــود تــو بــود . . .

فـقـط بـه خــاطــر تــو !

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1394/04/14 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

بی فروغ روی یاران زندگی تابنده نیست

دولت بی دوست در جهان پابنده نیست


این نظر توسط SHaBi در تاریخ 1394/04/13 و 19:11 دقیقه ارسال شده است

تو ناخدای عشقی ، من ساحلی غریبم / لنگر بزن مسافر ، من خاک هر رفیقم

این نظر توسط h z در تاریخ 1394/04/13 و 15:32 دقیقه ارسال شده است

دلتنگ که میشوم

تنها پناهگاهم عکسهای توست

چقدر خوب نگاهم میکنی…!!!

مرسی که به من سر زدین شکلک

این نظر توسط DUYGU در تاریخ 1394/04/13 و 15:26 دقیقه ارسال شده است

ی وقتایی که دلت گرفته,بغض داری,دلت براش تنگ شده,حوصله ی هیچکسو نداری..یاد لحظه ای بیفت که اون همه بی قراری های تورو دید اما چشماشو بست و رفت...

این نظر توسط DUYGU در تاریخ 1394/04/13 و 15:07 دقیقه ارسال شده است

همانگونه که باران بطور برابر بر با انصاف و بی انصاف می‌بارد , قلب خود را با قضاوت‌ها سنگین نکن بلکه باران مهرت را بطور برابر بر همه بباران ...

این نظر توسط در تاریخ 1394/04/13 و 10:25 دقیقه ارسال شده است

توي اين دنياي نکبتي کي به جز من واست دلواپسه / اينجوري نکن با من ، تو رو خدا بيا ديگه دوري بسه .

این نظر توسط فرنگیس در تاریخ 1394/04/13 و 10:24 دقیقه ارسال شده است

1. غروب بود و هوایی که بوی باران داشت
هنوز سایه ی خورشید بر زمین جان داشت

دلم به ماندنت ای مهرَبان! چه دلخوش بود
ولی دلِ تو از اینجا، خیالِ هجران داشت

من از نگاهِ تو بر جاده خوب فهمیدم،
دلت به دوریِ راهی غریب، ایمان داشت

جدایی من و تو در بهار بود، اما
فضای فاصله ها سردیِ زمستان داشت

اگر چه ساده در آغاز دل به هم بستیم
رسید قصه به جایی که سخت پایان داشت...!
شکلک

این نظر توسط فرنگیس در تاریخ 1394/04/13 و 10:19 دقیقه ارسال شده است

به خودم خندیدم که تو فکرم شما دختر بودین و باز هم عذرخواهی کردم شکلک




تبـصـره

دوبـاره آمـده تـا صحنه را به هم بزند !
فضـایِ بستـه ی من را کمی قـدم بزند

به خانه ی همه ی لحظـه ها سرک بکِشد
و رویِ آجـرِ احسـاس ... رنـگِ غم بزند

شعـارِ هـرچه نـبـوده بخـواند و گاهـی
بـه آن نگـاهِ کـويـری ، هـوایِ نـم بزند
شکلک

این نظر توسط SHaBi در تاریخ 1394/04/12 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

در نگاهت همه ی مهربانی هاست


قاصدی که زندگی را خبر میدهد


و در سکوتت همه ی صداها


فریادی از بودن را تجربه می کند


کد امنیتی رفرش
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥