loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
yalda بازدید : 340 1394/04/23 نظرات (16)

به من بهانه ای بده

تا کنار تنهایی تو بمانم

روی کتف های تو لانه ای بسازم

برای روز مبادا هر دویمان

هنوز یک بیابان راه پیش رو داریم

به من بهانه ای بده تا همسفرت باشم

این سقف کوتاه فقط برای خیره شدن

به آرزوهای بزرگ نیست

بغضت را از خاطراتت تفریق کن

مرا با خودت جمع ببند...

یک لبخند بزن

تا من

بخاطر لبخندت بمانم.

 

 

این پست توسـط :  Yalda►

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط چوبین در تاریخ 1394/04/25 و 11:20 دقیقه ارسال شده است

مرسی لینک شدی بدجوری

این نظر توسط negin در تاریخ 1394/04/24 و 8:31 دقیقه ارسال شده است

از ✔ورژن جدید ✔خودم ....
خیلی خوشم میاد ....
شدم یه آدم...
✘بد✘
✔ سنگدل
✔ بی رحم
✔ خشک
✔ عصبی
✔ رک
✔ لجباز
آخه †زندگی† عوضم کرد ....
ولی « خوشحالم » ....
☜ عوضیم نکرد ☞ ....

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/04/23 و 22:58 دقیقه ارسال شده است


بعضي عشقا مثل حضرت نوح میمونن:
بعضيا از ترس طوفان میان پیشت.
بعضي عشقا مثل حضرت ادم میمونن:
خوبیش اینه که اولین عشقته.
بعضي عشقا مثل حضرت ابراهیم میمونن:
باید همه چیزتو قربونی کنی.
بعضي عشقا مثل حضرت مسیح میمونن:
اخرش به صلیب کشیده میشی
بعضي عشقا هم مثل حضرت موسی میمونن:
تا یکمی دور میشی یه گوساله میاد جاتو ميگيره




شکلک

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/04/23 و 22:55 دقیقه ارسال شده است

هيچوقت كسي رو پس نزن كه


دوستت داره


مراقبته


نگرانته


چون يه روز بيدار ميشي


وميبيني ماه رو از دست دادي


وقتي كه داشتي ستاره هارو ميشمردي




شکلک

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/04/23 و 22:54 دقیقه ارسال شده است

سپیده که سر بزند


در این بیشه زار خزان زده شاید گلی بروید


شبیه آنچه در بهار بوئیدیم


پس به نام زندگی


هرگز نگو هرگز




شکلک

این نظر توسط Love Barren عشق بی ثمر در تاریخ 1394/04/23 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

گل اگر خار نداشت

دل اگر بی غم بود

اگر از بهر پرستو قفسی تنگ نبود

زندگی عشق اسارت قهر آشتی همه بی معنا بود

این نظر توسط **** در تاریخ 1394/04/23 و 22:24 دقیقه ارسال شده است

خیالم راحته که اگه زمستون هرچقدرم سرد باشه رفقایی مثل شما دارم که دمشون خیلی گرمه !

این نظر توسط Love Barren عشق بی ثمر در تاریخ 1394/04/23 و 18:21 دقیقه ارسال شده است

هنگام سپیده دم خروس سحری

دانی که چرا همی کند نوحه گری

یعنی که نمودند در آیینه صبح

کز عمر شبی گذشت و تو بی خبری

خیام

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/04/23 و 17:22 دقیقه ارسال شده است

دریا همیشه از من دلگیر است چون بزرگی دل دوستانم را به رخ او می کشم....




سلام خواهش میکنم قابلی نداشت...شکلک

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/04/23 و 17:19 دقیقه ارسال شده است

گفتم:
بزن بسلامتی پت و مت!
گفت:
حتمابه خاطراینکه خیلی خنده دارن،
گفتم نه،
بخاطر اینکه دنیا رو هم خراب کنن، هم دیگه رو خراب نمیکنن.




شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥