loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
yalda بازدید : 384 1394/04/28 نظرات (25)

مانند یک بهار…. مانند یک عبور….

از راه میرسی و مرا تازه میکنی.

همراه تو هزار عشق از راه میرسد

همراه تو بهار… 

 
بردشت خشک سینه من سبز میشود.
 
وقتی تو میرسی…. در کوچه های خلوت و تاریک قلب من … مهتاب میدمد…
 
وقتی تو میرسی…
 
ای آرزوی گم شده بغض های من…
 
من نیز با تو به عشق میرسم…
 
 ایـن پـسـت تـوسـط : yalda
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خــ ــ ــی نـــــ ــانـــــ ــاز در تاریخ 1394/04/30 و 2:49 دقیقه ارسال شده است

$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_\'.____.\'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, \'.__,\'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
_ __,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *\',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**\'____________**\'$$***,,
____,;\'*___\'_.*__________________*___ \'*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ \'**,,,,

وابستگی یعنی می خواهمت ؛ چون مفیدی

دلبستگی یعنی می خواهمت ؛ حتی اگر مفید نباشی

من به خودکار گرانقیمت روی میزم برای جلسات مهمی که دارم وابسته ام.

اما به جعبه آبرنگ بی خاصیتی که یادگار دوران کودکیم است دلبسته ام .

من به میز مدیریت که هر روز پشت آن می نشینم وابسته ام

اما به آن گلدان کوچک کاکتوسی که پشت پنجره گذاشته ام ؛ دلبسته...

وابستگی ها را جامعه و فرهنگ و والدین می آموزند و پرورش می دهند؛

اما دلبستگی ها انعکاس خود واقعی من است .



حالا شما بیشتر وابسته ای یا دلبسته ؟

تا حالا بهش فکر کردین ؟

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/04/29 و 11:59 دقیقه ارسال شده است

وبلاگمو رفرش کن!!!! دوباره قالب برگشت!!!! دارم میترسم دیگه!شکلک

چرا این طوری شده؟! الان یکی از بچه ها گفت قالبت مبارک متوجه شدم دوباره قالب اومده سرجاش؟! مگه میشه؟!!!!!!!!!

تو هم میبینیش؟؟؟

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/04/29 و 11:52 دقیقه ارسال شده است

خواهش میکنم احتیاج به تشکر نیست...قابل شما رو ندارهشکلک


اگه با یه مرورگر دیگه بیای حتما نشون میده...خخخخ نه دیگه! مرورگر تو هم جن داره

شکلک
آره بدون شکلک نمیشه خوب منظور را رساند

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/04/29 و 11:44 دقیقه ارسال شده است

یعنی شکلک میذاری تو وبلاگ من نشون داده نمیشه؟!!!

یا برا خودت غیرفعاله؟ اگه واسه خودت نمیاد با یه مرورگر دیگه بیا! خخخخ منم وبلاگ تو رو با کروم باز میکنم با فایرفوکس قاطی میشه

ولی اگه شکلک میذاری نشون نمیده دیگه خیلی عجیبه!!!! خخخخ انگاری وبلاگم جن داره!

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/04/29 و 11:17 دقیقه ارسال شده است

ای خدای بزرگ
تویی که به کوه فرمان ایستادن داده ای و به رود فرمان رفتنبه پرندگان فرمان پرواز و به ستارگان فرمان درخشیدن داده ای .
به من نیز بیاموز ایستادن و رهایی را ...




شکلک

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/04/29 و 11:03 دقیقه ارسال شده است

بیایید مانند پیچك های قشنگ از درخت زمان بالا برویم اما بالا رفتنمان را به رخ دیگران نكشیم ،
بیایید از كنار ماهی های حوض مادر بزرگ بی تفاوت رد نشویم،
بیایید پیراهن زمان را به رخ پاییز نكشیم،
بیایید دیگر با مشتی برف صورت گربه همسایه را نیلی نكنیم تا آسمان هم با ما قهر نكند،
بیایید بر سر نیلوفر های مرداب داد نكشیم ،حیف است از ما برنجند،
بیایید ساده باشیم و سادگی را دوست داشته باشیم
و بیایید آرزو كنیم همه ی آرزو های خوبمان بر آورده شود




شکلک

این نظر توسط negin در تاریخ 1394/04/29 و 11:01 دقیقه ارسال شده است

چشماتو ببند

سعی کن من رو توی ذهنت تصور کنی

بهت تبریک میگم تو ماه رو دیدی !

عیدت مبارک

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/04/29 و 10:46 دقیقه ارسال شده است

هـــــی غـــــریبه!

روی کـــــسی دســـــت گـــــذاشتی

کـــــه هـــــمه ی دنـــــیای مـــــنه!

بـــــی وجـــــدان،

اینـــــقدر راحـــــت عـــــزیزم صـــــدایش نــــــکن!





شکلک

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/04/29 و 10:46 دقیقه ارسال شده است

حِســـابِ هَــــــــر دوتـــآش اَز دَستَـــم دَر رَفتِـــه …

گِــــریِــــه هایِ راستَـــــکــ ــی

و خنــــده های الکیــ ــــم

انقَـدر کـه دوتاشــون زیاد شـده…





شکلک

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/04/29 و 10:42 دقیقه ارسال شده است

سلام مرسی خویم خودت خوبی؟

آره همین قالب جایگزین شده! خیلی برام عجیبه! آخه من این قالبو چند روز پیش کلا حذف کرده بودم. اولین قالب وبلاگمه! یعنی وقتی دیدم فقط این فکر اومد تو سرم که وبلاگم هک شده! نمی دونم چی شده ولی حتما دوباره یکی میسازم. این دفعه کدشو ذخیره میکنم که اگه باز همچین شد از دستش ندم

خیلیییییییییی ممنونم به خاطر ابزار ساخت موزیک... واقعا بهش احتیاج داشتم

حتما استفاده میکنم

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥