loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
yalda بازدید : 298 1394/05/06 نظرات (16)

و تو

 

هر جا و هرکجای جهان که باشی

 

باز به رؤیاهای من بازخواهی‌گشت.

 

تو مرا ربوده، مرا کُشته

 

مرا به خاکسترِ خواب‌ها نشانده‌ای

 

هم از این روست که هر شب

 

تا سپیده دم بیدارم...

 

عشق

 

همین است در سرزمین من،

 

من کُشنده‌ی خواب‌های خویش را

 

دوست‌می‌دارم.

 

ایـــن پــســت تــوســط : yalda


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط معصومه در تاریخ 1394/05/13 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

با خود گفتم:
\"هرگز دوستت نخواهم داشت\"!
گفتم: \"عشق را نمی خواهم\"!
ترسیدم و گریختم...
رفتم تا پایان هرچه که بود وُ
گُم شدم...
و این ها همه
پیش از \"قصّه ی لبخندِ تو\" بود...

این نظر توسط محدثه گلی در تاریخ 1394/05/09 و 6:16 دقیقه ارسال شده است

به عزیزی گفتم :
صبح به خیر …
در پاسخم گفت:عاقبتت بخیر
به وجد آمدم از پاسخش…
چه دعایی…!
من برای او خیری خواستم به کوتاهی یک صبح
و او خیری برای من خواست
به بلندای یک سرنوشت…

# عاقبتتون بخیر (:

این نظر توسط rha در تاریخ 1394/05/09 و 0:11 دقیقه ارسال شده است

با این اعتقاد زندگی کن که کل جهان طرف من است ؛
مادامیکه به آن بهترینی که در در وجودت است،
وفادار بمانی، موفق خواهی بود

این نظر توسط rha در تاریخ 1394/05/09 و 0:04 دقیقه ارسال شده است

بعضی آدم ها فقط یک اسم اند در شناسنامه ی تو
بعضی اسم ها اما شناسنامه ی تو اند . . .

این نظر توسط rha در تاریخ 1394/05/08 و 23:58 دقیقه ارسال شده است

بعضی آدم ها فقط یک اسم اند در شناسنامه ی تو
بعضی اسم ها اما شناسنامه ی تو اند . . .

این نظر توسط مــریـــmaryamـــمـ در تاریخ 1394/05/08 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

یـــازی بـه انتــقام نیـست !

فـقط مـنتظر بـمان ..

آنـها کـه آزارت مـی دهند

سرانـجام بـه خـود آسیـب مـی زنند ..

و اگـر بـخت مـدد کنـد،

خــداوند اجـازه مـی دهد که تماشاگرشان باشی …!

این نظر توسط مــریـــmaryamـــمـ در تاریخ 1394/05/08 و 13:07 دقیقه ارسال شده است


گــاهی نــه گــریــه آرامــت می کنــد
و نــه خنــده نــه فــریــاد آرامـــت می کنــد؛
نــه سکـــوت
آنجــاست کـــه رو بــه آسمــان می کــنی و می گــویی:
خــدایــا تنهـــا تــــو را دارم؛ تنهـــایــم نگـــذار . .

دلـــت را بــه خـــ♡ــدا بسپـــار

این نظر توسط ترا در تاریخ 1394/05/07 و 21:23 دقیقه ارسال شده است

خیلی قشنگ بود...شکلک
پاسخ : ممنون از حضورت شکلک

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/05/07 و 19:09 دقیقه ارسال شده است

خخخخ یه جایی این اسم مبارکتو بنویس که بهت نگن آبجی یلدا شکلکشکلک
پاسخ : شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط dokhi_irooni در تاریخ 1394/05/07 و 16:24 دقیقه ارسال شده است

ایـــــن روزها همه آواره ی

کوچــــه هاے مجازے شدیم ...


با اینکــــهـ میـــدانیمـ

چیـــزے حل نمـــے شود ...


مے نویسیم براے خودمان تا تنها نباشیم ...


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥