loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/05/15 و 18:58 دقیقه ارسال شده است

خدایا دیگه حرفی نمیزنم

گله نمی کنم که چرا اینطور شد

چرا قسمت من نبود

چرا تنهام گذاشت

فقط یه چیزی

روزی که واسه خوشبختی عشقش

بهت رو انداخت یادش بیار که

یه روزی منم عشقش بودم

یه روزی منم واسه خوشبختی اون به تو التماس میکردم

اما اخرش…






شکلک

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/05/15 و 18:51 دقیقه ارسال شده است

خدا...قیمت اسمان چند است؟
میخواهم یك تكیه اسمان كلنگی بخرم
زمینت دیگر بوی زندگی نمیدهد





شکلک

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/05/15 و 18:51 دقیقه ارسال شده است

بزرگ که میشوی...
.
.
.
.غصه هایت زود تر از خودت قد میکشند،
.
.درد هایت نیز!
.
.غافل از این که لبخند هایت را،
.
.
در آلبوم کودکی جا گذاشتی





شکلک

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/05/15 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

من عادت کردم کسے نگرانم نباشہ…

عادت کردم کسے سراغم رو نگیره…

عادت کردم تنها باشم تا بعد کسے منت محبتشو روم نزاره…

عادت کردم شب ها بدون شب بخیر بخوابم…

عادت کردم منتظر زنگ کسے نباشم…

عادت کردم دلتنگ بشم و دلتنگم نشن…

عادت کردم بے دلیل بخندم و با دلیل گریہ کنم…

عادت کردم زندگے نکنم…

سختہ ولے عادت کردم …





شکلک

این نظر توسط معصومه در تاریخ 1394/05/15 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

سلام كدصفحه بنديم كارنميكنه بايدچيكارميكردم؟لطفاسريع جواب بدين

این نظر توسط simin در تاریخ 1394/05/14 و 20:11 دقیقه ارسال شده است

close

گاه یک سنجاقک به تو دل میبندد

و تو هر روز سحر می نشینی لب حوض

تا بیاید از راه

از خم پیچک نیلوفرها

روی موهای سرت بنشیند

یا که از قطره آب کف دستت بخورد

گاه یک سنجاقک

همه ی معنای یک زندگی است

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/05/14 و 20:04 دقیقه ارسال شده است

زندگی مثل یه پل قدیمیه!

به این فکر نکن که اگه تنها ازش بگذری دیرتر خراب میشه

به این فکر کن که اگه افتادی یکی باشه که دستتو بگیره...





شکلک

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/05/14 و 19:54 دقیقه ارسال شده است

این هــــوا ، هـــــوای ـ خوبی است برای ...

دلتنگ بودن!...

من بغض هایم را

با روح ِ زخمی ام می آورم...!

تو آغوشت را...

با بوسه هایت...

بیاور!!

بگذار دست کشیدن از تو

همچنان غیرممکن باشد!





شکلک

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/05/14 و 19:46 دقیقه ارسال شده است

دلیل تنهاییم را تازه فهمیدم

وقتی محبت کردم و تنها شدم ، وقتی دوست داشتم و تنها ماندم

دانستم

باید تنها شد و تنها ماند تا ” خدا ” را فهمید . . .





شکلک

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/05/14 و 19:41 دقیقه ارسال شده است

ﺍﻭﺝ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺳﺖ،

ﻭﻗﺘﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺭﺍ

ﺁﻧﮕﻮﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ

ﮐﻪ ﺩﻟﺖ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ!




شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥