loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
zahra_khanoom بازدید : 513 1394/05/24 نظرات (19)

 تو را دوست دارم

ولی رو نکردم 
فقط شعر گفتم
هیاهو نکردم 
نگفتم، که روزی که گفتم بگویی :
کف دست خود را که من بو نکردم! 
ضمیر مخاطب برایم تو بودی به غیر از تو
من
قصدی از ''او ''نکردم 
سرم با تو چرخید هر سو که رفتی
دلم را به غیر تو هم سو نکردم
به پیش حسودان تو اعتنایی به یاوه سرایی بدگو نکردم
خودت را
خودت را... 
تو را دوست دارم 
تو را دوست دارم
ولی رو نکردم..قلب

تــــوســـط : zahra_khanoom

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط simin در تاریخ 1394/05/25 و 15:21 دقیقه ارسال شده است

با اونی باش
که عشقت رو بفهمه
دلتنگیت رو درک کنه
وفاداریت رو ارج بده
محبتت رو وظیفه ندونه
فقط تو رو دوست داشته باشه
قدر یکی مثل تو رو بدونه
فقط با اونی باش
که تفاوت تو رو با بقیه تشخیص بده !


این نظر توسط نگین در تاریخ 1394/05/25 و 13:51 دقیقه ارسال شده است

روز دختر و زن و مادر و کلا جنس لطیف مبارک


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط باران در تاریخ 1394/05/25 و 11:24 دقیقه ارسال شده است

روزموون مبارک

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1394/05/25 و 8:34 دقیقه ارسال شده است

ممنونم از لطفتون.شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Jigar در تاریخ 1394/05/25 و 4:17 دقیقه ارسال شده است

☜ اعتــــــماد ☞
✸بـــــــــــــــــه✸
⇜ آدمهای دنـــــــــــــــیا
✘نکـــــــــن! ✘
♂ بــــــــــــــــــــــــ ـــعضیـــــــــا ♀ ➻ ➻
* * ╬ईह═ فقــــــط ═हई╬
خطْــــــــــــــــای ╰
«دیــــــــــــــدن ❢��

این نظر توسط Jigar در تاریخ 1394/05/25 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

...زن است دبگر

....وقتی که\"دختـر\" است دری از درهای بهشت برای والدینش

وقتی که\"همسر\" است نیمی از دین همسرش را کامل میکند

وقتی که\"مــادر\" است بهشــت زیـر قُـدومش قـرار دارد

این نظر توسط Jigar در تاریخ 1394/05/25 و 3:48 دقیقه ارسال شده است

سفری باید کرد .......


تا به عمق دل یک پیچک تنها


که چرا اینچنین سخت به خود می پیچد


شاید از راز درونش بشود کشفی کرد


شاید او هم به کسی دل بسته ست

این نظر توسط Jigar در تاریخ 1394/05/25 و 3:40 دقیقه ارسال شده است

دختر جماعت به کل برتر است
ز جن تا پری از همه سر تر است
پسر سخت بیجا کند ، مرگ بید
که برتر ز دختر بیاید پدید

این نظر توسط Jigar در تاریخ 1394/05/25 و 3:30 دقیقه ارسال شده است

دختران فرشتگانی هستند از آسمان
برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان
این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . .

این نظر توسط Jigar در تاریخ 1394/05/25 و 3:25 دقیقه ارسال شده است

زیبایی دلت رابه رخ آسمان میکشم تا کمتر به مهتابش بنازد …
تولد حضرت معصومه و روز دختر مبارک !


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥