loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
yalda بازدید : 376 1394/06/28 نظرات (35)
 
 ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺎﺷﯽ 

ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﮐﻨﻢ ﻭ ﻟﺬﺕ ﺑﺒﺮﻡ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻫﻤﻪ ﺯﯾﺒﺎﯾﯽ 

ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻔﻬﻤﻢ ﻣﻌﻨﺎﯼ ﻫﻤﻪ ﺭﻧﮓ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭼﺸﻤﺎﺕ 

ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻭ ﺑﮕﻮﯾﯽ ﺗﺎ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺍﺭﺍﻣﻢ ﮐﻨﺪ 

ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﺳﺘﺎﻧﺖ ﺭﺍ ﺑﮕﯿﺮﻡ 

ﻧﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺣﺲ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﻣﺎﻟﮏ ﻫﻤﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﺴﺘﻢ 

ﻧﻪ ..

ﺍﯾﻦ ﻫﺎ ﻫﻤﻪ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﺍﺳﺖ 

ﺑﻬﺎﻧﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ 

ﺗﺎ ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺣﺲ ﯾﮏ ﻟﺤﻈﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺪﻫﺪ 

ﺁﺧﺮ لعنتی ﺗﻮ که ﻧﺒﺎﺷﯽ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺘﻢ 

ﻣﻦ ﺑﯽ ﺗﻮ ﻫﯿﭽﻢ .هیچ

ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﻣﻦ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﻨﻢ 

ﭼﻮﻥ ﺗﻮ ﺧﻮﺩ ﺧﻮﺩ ﺧﻮﺩ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻫﺴﺘﯽ 

تو ﺧﻮﺩ ﻣﻌﻨﺎﯼ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩﻥ هستی
تـــوســــط : yalda
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عشقولیا در تاریخ 1394/06/30 و 8:41 دقیقه ارسال شده است

.
امـتـداد بـازوانـت مـی شـود انـتـهـای دلـدادگـی …
مـی شـود هـمـان گـوشـه دِنـجـی
که راحـت مـی تـوان جان داد

این نظر توسط نفس در تاریخ 1394/06/29 و 19:33 دقیقه ارسال شده است


من ورق را با دلم بر میزنم !



بار دیگر حکم کن ، اما نه بی دل ! با دلت دل حکم کن ! ... حکم دل ...



هر که دل دارد بیاندازد وسط تا که ما دلهایمان را رو کنیم !



دل که روی دل بیفتد عشق حاکم می شود !



پس به حکم عشق بازی می کنیم



این دل من رو بکن حالا دلت را !



دل نداری ؟! بر بزن اندیشه ات را ...



حکم لازم !!! دل سپردن، دل گرفتن، هر دو لازم...



شکلک

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/06/29 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

مرسییییییییی نادیا جونم نگاهت زیباست عشقممممشکلک
پاسخ : نامه رسونم من شکلک

این نظر توسط پریــــ خانوم در تاریخ 1394/06/29 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک

این نظر توسط پریــــ خانوم در تاریخ 1394/06/29 و 12:16 دقیقه ارسال شده است

قدر جیز هایی که دارید رو بدونید،
قبل از اینکه تبدیل بشن به چیز هایی که داشتید!

این نظر توسط پریــــ خانوم در تاریخ 1394/06/29 و 12:16 دقیقه ارسال شده است

خداوندا دستانم خالیست ودلم غرق درارزوها یا به قدرت بیکرانت دستانم را توانا گردان ویا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن

این نظر توسط فــرنـگیـس در تاریخ 1394/06/29 و 10:41 دقیقه ارسال شده است


همه شب دست به دامان خدا تا سحرم
كه خدا از تو خبر دارد و من بی خبرم

رفتی و هیچ نگفتی كه چه در سر داری
رفتی و هیچ ندیدی كه چه آمد به سرم

گرمی طبعم از آن است كه دل سوخته ام
سرخی رویم از این است كه خونین جگرم

كار عشق است نماز من اگر كامل نیست
آخر آنگاه كه در یاد توام در سفرم

این چه كرده ست كه هرروز تو را می بیند؟
من از آیینه به دیدار تو شایسته ترم

عهد بستم كه تحمل كنم این دوری را
عهد بستم ولی از عهد خودم میگذرم

مثل ابری شده ام در به در و شهر به شهر
وای از آن دم كه به شیراز بیفتد گذرم ..


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فــرنـگیـس در تاریخ 1394/06/29 و 10:31 دقیقه ارسال شده است

مرهمِ دردِ خیره شدن‌هات
نه حرفهای من بود
نه دستانم
نیست در من، جعبه‌ی کوچکی
که الفبایی بر آن
شکلِ خیره شدنِ تو را به خود گرفته باشد
هر خیره شدنت، تیله‌ای را از کودکی‌ام، کَم
وَ کوهی را از سوز خالی می‌کند
دهانم، دهانه‌ی آتش‌فشان
تنم، حالتِ ناشناخته‌ای از سوختگی
چه ناشیانه می‌میریم،
تو در خیره شدن‌های هر روز
من در آغوشِ سکوتِ شب‌ها

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فــرنـگیـس در تاریخ 1394/06/29 و 10:25 دقیقه ارسال شده است

باز خو می کنم به شب ..
که در آغوش من ، سوزِ بی خوابی و بر شانه هایم بار سنگین دوری توست ..
آنجا که باشی ، ستاره می روید بر آسمانش
باش تا باشم تکیه بر نفسهایت
هرکجا می روی ، هرکجا می بری ، من با تو باشم
شب ، بی تو طولانی ست
من ، بی تو بی طاقتم
نشانی پنجره ام را از ماه بگیر
جاده بیداری ام را نشانه برو ،
شاید پلکهایم توانِ عبورِ دوباره انتظار را داشته باشند
تو نیایی ، تو را نیابم ، ناگه یک شب به دوش می برم رنجم را
خلوت اجباری امشب به هوای نگاهت نرسید
رؤیا هنوز خیابانِ شهر دودل است . کسی می آید ، کسی می رود
این نامه نیست ، بی خوابی های شبانه است که می بارد بر ابرهای سپیدِ دفترم
نامه هم بخوانی اش ، نام توست تا بی نهایت بر برگهایش
نگاه ! من درخت می شوم ، تو رؤیای پروازم
می دانی ، ما به رفتن عادت کرده ایم
چرا کسی را نمی یابم دستی را اهلی کند و بماند
بگذریم ، بگذار باز ، بازگردیم به دلهای خودمان
در قلب ذره ذره ایمانم هزاران هزار وعده دیدارِ توست
زمزمه کنان ؛ او می آید ،
می آید تا زمستان را دور بزند و دستهایت را بهاری دوباره ببخشد ..
تو می آیی ، می آیی تا دستهایم را بهاری دوباره ببخشی ..
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فــرنـگیـس در تاریخ 1394/06/29 و 10:25 دقیقه ارسال شده است

دلـــَـــم

در حســـرت یــک کلمـــه مــاند

وقتـــی رفتـــم ُ نـگفتـــی

” بمــــــان
شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥