loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن

تو مثل راز پاییزی و من رنگ زمستانم

چگونه دل اسیرت شد قسم به شب نمی دانم 

تو مثل شمعدانی ها پر از رازی و زیبایی

و من در پیش چشمان تو مشتی خاک گلدانم

تو دریایی ترینی آبی و آرام و بی پایان 

و من موج گرفتاری اسیر دست طوفانم

تو مثل آسمانی مهربان و آبی و شفاف 

و من در آرزوی قطره های پاک بارانم

نمی دانم چه باید کرد با این روح آشفته 

به فریادم برس ای عشق من امشب پریشانم 

تو دنیای منی بی انتها و ساکت و سرشار 

و من تنها در این دنیای دور از غصه مهمانم

تو مثل مرز احساسی قشنگ و دور و نامعلوم

و من در حسرت دیدار چشمت رو به پایانم 

تو مثل مرهمی بر بال بی جان کبوتر 

و من هم یک کبوتر تشنه باران درمانم 

بمان امشب کنار لحظه های بی قرار من 

ببین با تو چه رویایی ست رنگ شوق چشمانم 

شبی یک شاخه نیلوفر به دست آبیت دادم 

هنوز از عطر دستانت پر از شوق است دستانم 

تو فکر خواب گلهایی که یک شب باد ویران کرد

و من خواب ترا می بینم و لبخند پنهانم 

تو مثل لحظه ای هستی که باران تازه می گیرد 

و من مرغی که از عشقت فقط بی تاب و حیرانم

تو می آیی و من گل می دهم در سایه چشمت 

و بعد از تو منم با غصه های قلب سوزانم

تو مثل چشمه اشکی که از یک ابر می بارد 

و من تنها ترین نیلوفر رو به گلستانم

شبست و نغمه مهتاب و مرغان سفر کرده 

و شاید یک مه کمرنگ از شعری که می خوانم 

تمام آرزوهایم زمانی سبز میگردد

که تو یک شب بگویی دوستم داری تو می دانم 

غروب آخر شعرم پر از آرامش دریاست 

و من امشب قسم خوردم تر ا هرگز نرنجانم 

به جان هر چه عاشق توی این دنیای پر غوغاست 

قدم بگذار روی کوچه های قلب ویرانم

بدون تو شبی تنها و بی فانوس خواهم مرد 

دعا کن بعد دیدار تو باشد وقت پایانم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط غریبه در تاریخ 1394/09/03 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

سلام لطفا کد لوگوتو بده میسی

این نظر توسط Jigar در تاریخ 1394/08/28 و 14:49 دقیقه ارسال شده است

دخـتــَــر کـه بــاشی
میـدونـی اَوّلــــیـن عِشــق زنـدگیـتــ پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مُحکــَم تــَریـن پَنــآهگــاه دنیــآ
آغــوش گــَرم پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مــَردانــه تـَریـن دستــی
کـه مـیتونی تو دستـِـت بگیـــری و
دیگـه اَز هـــیچی نَتــَرسی
دســــتای گَرم وَ مِهـــــرَبون پـــِدرتـه
هَر کـجای دنیـا هم بـــاشی
چه بـاشه چـه نبــاشه
قَویتــریـن فِرشتــه ی نِگهبـــان پـــِدرته


این نظر توسط Jigar در تاریخ 1394/08/28 و 14:48 دقیقه ارسال شده است

سلااااااااااااااااام خوبین؟؟خوشین؟؟سلامتین؟؟
پستای جدیدتون همه عااااااااااااااااااااااااااالی
+اپـــــــــــــــــــــــمـ تونستی بسر

این نظر توسط پریــــــ ـانومــ در تاریخ 1394/08/21 و 11:10 دقیقه ارسال شده است

سلام خدمت شما،خداروشکر خوبم شماخوبین؟بعله بعله در جریاه هسدم سلام برسونین[نیشخند]

این نظر توسط یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی در تاریخ 1394/08/17 و 22:32 دقیقه ارسال شده است

لذت دنیا...

داشتن کسی ست

که دوست داشتن را بلد است.

به همین سادگی...!

این روزها

گفتن دوستت دارم! انقدر ساده است که میشود انرا از هر رهگذری شنید!

اما فهمش...

یکی از سخت ترین کارهای دنیاست

سخت است اما زیبا!

زیباست

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/08/17 و 21:59 دقیقه ارسال شده است

سلام سعید جان خوبی؟ به سلامتی... پس حدسم درست بود و مسافرت بودیشکلک

مرسی عزیز دل منم تنگیده بود براتشکلک

مرسی خوشحال شدم سر زدیشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط پریــــــ ـانومــ در تاریخ 1394/08/15 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

از زحمت کشان ، خارپشتان را دوست دارم

از پستانداران ، خفاشان را

از خزندگان ، ماران را دوست دارم

از گزندگان ، آدمیان را . . .

این نظر توسط پریــــــ ـانومــ در تاریخ 1394/08/06 و 16:26 دقیقه ارسال شده است

خدایا دوستت دارم..

نگاهم رو به سمتِ تو ؛ شبم آیینه ی ماهه
دارم نزدیکتر میشم ؛ یکم تا آسمون راهه

به دستای نیازِ من ؛ نگاهی کن ازون بالا
من این آرامشه محضو ؛ به تو مدیونم این روزا

تو دیدی من خطا کردم ؛ دلم گُم شد دعا کردم
کمک کن تا نفس مونده ؛ به آغوشه تو برگردم

تو حتی از خودم بهتر ؛ غریبی هامو میشناسی
نمیخوام چترِ دنیارو ؛ که تو بارونِ احساسی

خدایا دوستت دارم ؛ واسه هرچی که بخشیدی
همیشه این تو هستی که ؛ ازم حالم رو پرسیدی

بازم چشمامو می بندم ؛ که خوبی هاتو بشمارم
نمیتونم ! فقط میگم : خدایا دوستت دارم . . .

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/08/02 و 18:00 دقیقه ارسال شده است

مرسی عزیز منم خوبم

فدات.. من برم سعید برام مهمون اومدشکلک

این نظر توسط دخی ناناز در تاریخ 1394/07/29 و 21:26 دقیقه ارسال شده است

سلام مرسی

اهوم توجه نکنیی بهتره


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥