loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ati در تاریخ 1394/02/06 و 15:28 دقیقه ارسال شده است

ممنونم پسرخاله جون چرا تغییر مکان دادی عایا همون خونه خودمون چش بود مگه؟؟؟؟؟خونه ب اون باصفاااایی شکلکشکلک
پاسخ : چش نبود مماغ بود شکلک

این نظر توسط لادن در تاریخ 1394/02/05 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

هر سکوتی سرشار از ناگفته ها نیست
بعضی وقت ها سرشار از خجالتِ گفته هاست

این نظر توسط ati در تاریخ 1394/02/05 و 15:55 دقیقه ارسال شده است

سلام پسرخاله خوبی؟؟؟مبارک باشه ایشالا ب یمن و مبارکییی شکلک

به به سلام دختر خاله خوش اومدی صفا اوردی شکلک

این نظر توسط مـنُ يه مُشـــْــــــت شـعرِه خَط خطـــی بهـــــار در تاریخ 1394/02/04 و 23:55 دقیقه ارسال شده است

کوچک تر که بودم

فکر مي کردم باران اشک خداست

ولي مگر خدا هم گريه می کنه چرا بايد دل خدا بگيره!!!!

دوست داشتم زير باران قدم بزنم

تا بوي خدا را حس کنم

اشک خدا را در یک کاسه جمع کنم تا هر وقت دلم گرفت

کمي بنوشم تا پاک و آسمانی شوم!!!

آسمان که خاکستری می شد دل منم ابری می شد

حس ميکرم که آدمها دل خدا را شکستند

و يا از ياد خدا غافل شدند

همه می گفتند باران رحمت خداست

ولي حس کودکانهء من می گفت:

خدا دلش از دست آدمها گرفته. . .


کد امنیتی رفرش
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥