loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
maryam76-m بازدید : 435 1394/10/22 نظرات (18)

:ﻣﺎ ﺧَـــﺮﺍﺏ ِ ﺭﻓـــﻴﻖ ﺑﻮﺩﻳـــﻢ★

:ﻏﺎﻓِـــﻞ ﺍﺯ ﺍﻳﻨــﻜﻪ ...★

:ﺭﻓـــﻴﻖ ﺗـــﻮ ﻓﻜـــــــﺮ ِ ﺧَـــــــــﺮﺍﺏ ﻛــــــﺮﺩﻥ ِ ﻣــــــﺎ★

:چقدر پشیمونیم از رفاقت با خیلیـــــــا....

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط الف در تاریخ 1394/10/24 و 17:27 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط لیلی در تاریخ 1394/10/23 و 23:15 دقیقه ارسال شده است

از زنــدگی از این همه تکرار خسته ام
از های و هوی کوچه و بازار خسته ام

دلگیرم از ستـــــــــــاره و آزرده ام ز ماه

امشب دگر ز هر که و هر کار خسته ام

دل خسته سوی خانه تن خسته می کشم

آوخ ... کزیــن حصـــــــــــــار دل آزار خسته ام

بیزارم از خموشی تقـــویم روی میز

وز دنگ دنگ ساعت دیوار خسته ام

از او کــــــــه گفت یار تو هستم ولی نبود

از خود که بی شکیبم و بی یار خسته ام

تنـــــها و دل گــرفته و بیزار و بی امید

از حال من مپرس که بسیار خسته ام

زندگیت سرشار از شادی مطلق
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط لیلی در تاریخ 1394/10/23 و 23:14 دقیقه ارسال شده است

از خانه بیرون می زنم اما كجــــــــــــــا امشب

شاید تو می خواهی مرا در كوچه ها امشب

پشت ستون سایه هــــا روی درخت شب

می جویم اما نیستی در هیچ جا امشب

می دانم آری نیستی امـــــا نمی دانم

بیهوده می گردم بدنبالت چرا امشب ؟

هر شب تو را بی جستجو می یافتم امــــــــا

نگذاشت بی خوابی بدست آرم تو را امشب

ها ... سایه ای دیدم شبیهت نیست اما حیف

ایكاش می دیدم به چشمانـــــم خطا امشب

هر شب صدای پای تو می آمد از هر چیز

حتی ز برگی هم نمی آید صــــدا امشب

امشب ز پشت ابــــرها بیرون نیامد ماه

بشكن قرق را ماه من بیرون بیا امشب

گشتم تمام كوچه ها را یك نفس هم نیست

شاید كه بخشیدند دنیــــــــا را به ما امشب

طاقت نمی آرم تو كــــه می دانی از دیشب

باید چه رنجی برده باشم بی تو تا امشب

ای ماجرای شعر و شبهای جنون من

آخـر چگونه سركنم بی ماجرا امشب



این نظر توسط نیلوفر در تاریخ 1394/10/23 و 20:50 دقیقه ارسال شده است

سلام

آپــــم

نظرات=جبران.

این نظر توسط mahsa14 در تاریخ 1394/10/23 و 19:01 دقیقه ارسال شده است

خخخخ اوهوع نگران ما شدی چشممممم شکلک

این نظر توسط یـه عـاشـق در تاریخ 1394/10/23 و 18:51 دقیقه ارسال شده است

ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ !
ﻧﻪ ﺩﺭﮔﯿﺮ ِ ﺗﻮ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ
ﻭ ﻧﻪ ﺣﺴﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﻪ ﺗﻮ
ﺍﺻﻼ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﺍ ﺑﺮﮔﺮﺩﺍﻧﻢ ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻟﺶ؟
ﺗﻮ ﯾﮏ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺷﻮﯼ
ﻭ ﻣﻦ ،
ﻧﻪ !
ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﺷﻮﻡ ﻟﻌﻨﺘﯽ.

این نظر توسط یـه عـاشـق در تاریخ 1394/10/23 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ !
ﻧﻪ ﺩﺭﮔﯿﺮ ِ ﺗﻮ ﺷﺪﻩ ﺍﻡ
ﻭ ﻧﻪ ﺣﺴﯽ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﻪ ﺗﻮ
ﺍﺻﻼ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺭﺍ ﺑﺮﮔﺮﺩﺍﻧﻢ ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﺍﻭﻟﺶ؟
ﺗﻮ ﯾﮏ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺷﻮﯼ
ﻭ ﻣﻦ ،
ﻧﻪ !
ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﺷﻮﻡ ﻟﻌﻨﺘﯽ. شکلک

این نظر توسط mahsa14 در تاریخ 1394/10/23 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

خخخ تنکسشکلک

این نظر توسط Nafas در تاریخ 1394/10/23 و 12:58 دقیقه ارسال شده است

بیقرارم من قرارم را کجا پیدا کنم
شب نصیبم روزگارم را کجا پیدا کنم
من که در این شهر حتی خود را گم کرده ام
شمع بَزم شام تارم را کجا پیدا کنم
زیر سقف آسمانی خالی از خورشیدو ماه
مانده ام لیل و نهارم را کجا پیدا کنم
فصل یخبندان ندارد قصد کوچ از خاطرم
مُنجمد گشتم بهارم را کجا پیدا کنم
کاروان درد نقد هستیم با خویش بُرد
رفته بر بادم غبارم را کجا پیدا کنم
بی پناهی پای در بند حصار حسرتم
دوستان راه فرارم را کجا پیدا کنم
آنکه با بشکستن جام دلم جاری نمود
گریه ی بی اختیارم را کجـا پیدا کنــم..


شکلک

این نظر توسط Nafas در تاریخ 1394/10/23 و 12:51 دقیقه ارسال شده است

مرا آرام بخوانید.....
تمام نوشته هایم از خـــــــســــــــتــــــــگـــــــی درد میکند. . .
تنهایـــــــــی
شاهکاری میسازد به نامِ دیوانــــــــــگی ...!
و من این شاهکــــارِ را به قیمتِ همهٔ فصلهایِ قشنگِ زندگیم خرید ام...
تو هر چه میخواهـــــــــی مـــــــرا بخوان....
دیوانـــــه ، خودخــــواه ، بی_احساس ....
نمیــــفروشــــــــم تنهایی ام را...!!!
این روزها دلم اصرار دارد فریاد بزند؛
اما . . .
من جلوی دهانش را می گیرم،
این روزها مـــــــن . . .
خدای_سکوت_شده_ام ؛
خفقان گرفته ام تا آرامش اهالی دنیا،
خط خطی نشود . .


شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥