loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن

دوستت دارم..

چرایش پای تو،ممکنش کردم،

محالش پای تو

میگریزی از من و احساس من 

دل شکستن هم ،گناهش پای تو آمدی آتش زدی بر جان من

درد بی درمان گرفتن هم،دوایش پای تو

من اسیرم در میان آن دو چشم

قفل زندان را شکستن هم،سزایش پای تو

سوختم،آتش گرفتم زین سبب

آب بر آتش نهادن هم جزایش پای تو

پای رفتن هم ندارم من،

از کوی دلت پا نهادن بر دل مست و خرابم پای تو.

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خاطره در تاریخ 1394/11/12 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

ــگذار هر كسى هر چه دوست دارد بگويد ، مهم
اين است كه تــو در دل منى ، تو دردانه ى منى و
من از تمام خوبى ها و بدى هاى اين دنيــا فقط و
فقط تو را مى خواهم ، گر چه نــه اسمت در كنـار
اسم من ، نه سقفت هم سقف من و نـــه دستت در
دستان من باشد .
و من هـر شب با خيال تو سر بر بالين مى گذارم
و اميدم اين است كه فردا به هم خواهيم رسيد و
نمى دانم وقتى به تو رسيدم ، ديگر با چه اميدى
سر بر بالين بگذارم ........!!!!

این نظر توسط خاطره در تاریخ 1394/11/12 و 22:41 دقیقه ارسال شده است

مثل یک روح در دو پیکریم

تو در پیکره ی خدایی

من در پیکره ی انسانی

عاشقانه میپرستمت...

این نظر توسط خاطره در تاریخ 1394/11/12 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

عشقم ساده نبود ...

ساده نباش ؛ احمقانه شاید ولی...

وای ! ای دیوانه ساده نبود !!!

ساده همه ی دوست داشتنی بود

که جوانه زد

و حالا برای خودش؛

درختی از عشق شده ...

اما درختی زمستانیست؛ برگی ندارد و

در آرزوی آن پاییز است . .

این نظر توسط خاطره در تاریخ 1394/11/12 و 22:14 دقیقه ارسال شده است

به نسیمی همهء راه به هم می ریزد
کی دل سنگ تو را آه به هم می ریزد

سنگ در برکه می اندازم و می پندارم
با همین سنگ زدن ، ماه به هم می ریزد

عشق بر شانه هم چیدن چندین سنگ است
گاه می ماند و نا گاه به هم می ریزد

آنچه را عقل به یک عمر به دست آورده است
دل به یک لحظه کوتاه به هم می ریزد

آه یک روز همین آه تو را می گیرد
گاه یک کوه به یک کاه به هم می ریزد

این نظر توسط خاطره در تاریخ 1394/11/12 و 22:01 دقیقه ارسال شده است

همین كه نعش درختی به باغ می افتد

بهانه باز به دست اجاق می اقتد



حكایت من و دنیایتان حكایت آن

پرنده ایست كه به باتلاق می افتد



عجب عدالت تلخی كه شادمانی ها

فقط برای شما اتفاق می افتد



تمام سهم من از روشنی همان نوریست

كه از چراغ شما در اتاق می افتد



به زور جاذبه سیب از درخت چیده زمین

چه میوه ای ز سر اشتیاق می افتد



همیشه همره هابیل بوده قابیلی

میان ما و شما كی فراق می افتد؟

این نظر توسط مریم76 در تاریخ 1394/11/12 و 20:22 دقیقه ارسال شده است

اها راستی یه خبر خوب بیا وب مسابقم خودت میبنی..ممنونم تو خوبی؟

این نظر توسط فــرنـگیـس در تاریخ 1394/11/12 و 20:18 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا سعید عزیز
یک دنیااااااااااااااااااااااااا ممنونم شما همیشه با خوبیهاتون منووشرمنده میکین عزیز خوشبخت باشین انشالله ...
*   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★   * ♥  ★ *      *   ★     ★  ♡  *    ★           ☆    ♡      ★  *  ★   *   ☆ ★  *  ★   *   ☆  ★   ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★  ♥   *   ★     ★  ★  * ♡   ☆           ★    ♥      ☆  *  ★    امیدوارم تک تک ستاره های آسمون برکت خداونددرزندگیت ببارد...آمین......شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مریم76 در تاریخ 1394/11/12 و 15:54 دقیقه ارسال شده است

جای کابران عضو اسم من نیس؟

این نظر توسط Nafas در تاریخ 1394/11/12 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا سعید خوبی؟شکلک
برگشتم بعدا برات پست میزارم امیدوارم نبودنمو بتونم جبران کنمشکلک

این نظر توسط Nafas در تاریخ 1394/11/12 و 15:10 دقیقه ارسال شده است

بهشت یعنی
یک موسیقی ملایم باشد
تو اینجا باشی
سرت روی پایم
دست راستم لای موهات
و دست چپم در حال نوشتن شعر
اما صبر کن،
من که چپ دست نیستم!
مهم نیست
تا آن روز تمرین می‌کنم
اولویت همیشه با موهای توست



شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥