loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط لیلی در تاریخ 1394/11/22 و 23:47 دقیقه ارسال شده است

از \"تــــــو\" ممنونم که...
دوستت دارم!

تــــو،

می توانستی جور دیگری باشی.

جوری که...

هـــرگز نتوانم دوستت بدارم!!


این نظر توسط جنیفر در تاریخ 1394/11/22 و 1:08 دقیقه ارسال شده است

با مسافری از سرزمینی باستانی دیدار کردم که گفت:
دو پای عظیم و بی‌تنه‌ی سنگی در بیابان است...
نزدیکشان روی ریگزار، نیم‌فرورفته
رخساره‌ی مبهوتی‌ست که اخم و
لبِ چروکیده و مضحکه‌ی دستورِ خشکش
می‌گوید که پیکرتراشش درست دل‌بستگی‌هایی را
تعبیر می‌کند که هنوز باقی‌ست، مُهرشده بر این چیزهای بی‌جان
دستی که ریشخندشان می‌کند و قلبی که تغذیه می‌شود
و بر پاپیکره این کلمات پیداست:
«نامم اوزیماندیاس است، شاهِ شاهان
به کارهایم بنگرید، عظیم و مایه‌ی نومیدی!»
چیزی کنارِ آن بقایا نیست
گرداگردِ زوالِ آن ویرانه‌ی غول‌آسا، بی‌کران و عریان
ریگ‌های تنها و هموار تا دوردست ادامه دارد پرسی بیش شلی

این نظر توسط جنیفر در تاریخ 1394/11/22 و 1:07 دقیقه ارسال شده است

آيا تو از خستگي رنگ باخته اي
خستگي برآمدن در آسمان و خيره شدن بر زمين،
و بي يار سرگردان بودن؟
در ميان ستارگاني كه هر كدام تولدي ديگر دارند
و همواره دگرگون شدن همچون چشمي بي نشاط
كه هيچ چيز را لايق نمي داند كه بر آن پايدار بماند؟ پرسی بیش شلی

این نظر توسط جنیفر در تاریخ 1394/11/22 و 0:57 دقیقه ارسال شده است

نگاه کن، کوه‌ها آسمانِ بلند را می‌بوسند
و موج‌ها همدیگر را در آغوش می‌گیرند
خواهر-گل اگر از برادرش اکراه کند
بخشیده نمی‌شود
و آفتاب زمین را در آغوش می‌گیرد
و پرتوهای ماه دریا را می‌بوسند
چیست ارزشِ این کارِ دل‌انگیز
اگر تو بر من بوسه نزنی؟ پرسی بیش شلی

این نظر توسط سمیرا امام قلیزاده در تاریخ 1394/11/21 و 20:06 دقیقه ارسال شده است

سلام و درود
اومدم ازتون دعوت کنم که به وبم بیایید و یه پیشنهاد براتون دارم من در این وب اشعار شاعرایی که شعر مینویسن و هنوز دیده نشدن رو قرار میدم شعر همراه با اسم خودشون اومدم تا این پیشنهاد رو بهتون بدم که اگر شعر مینویسید و مایل هستید تا با اسم خودتون در این وبلاگ قرار بدم فقط باید سبک شعر سپید یا نو باشه
ممنون منتظر جوابتون هستم


کد امنیتی رفرش
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥