loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن

بوسه ابتکاریست از طبیعت ،

 

برای زمانیکه

 

احساس در کلام نمی گنجد . . .

 

میبوسمت.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط لیلی در تاریخ 1394/11/30 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

ای مرا آزرده از خود، گر پشیمانی بیا

نغمه های ناموافق گر نمی خوانی بیا

تا که سر پیچیدی از راه وفا گفتم برو

جز وفا اکنون اگر راهی نمی دانی بیا

یک نفس با من نبودی مهربان ای سنگدل

زان همه نامهربانی گر پشیمانی بیا

تاب رنجوری ندارم در پی رنجم مباش

گر نمی خواهی که جانم را برنجانی بیا

خود، تو دانی دردها بر جان من بگذاشتی

تا نفس دارم اگر در فکر درمانی بیا

دشمن جانم تو بودی درد پنهانم ز تست

با همه این شکوه ها گرراحت جانی بیا

این نظر توسط فــرنـگیـس در تاریخ 1394/11/30 و 16:10 دقیقه ارسال شده است

وقتی به جای کلاغ در آن بازی کودکانه، گفتم: مامان پـر، خندیدی و گفتی: «من که پر ندارم» بزرگتر که شدم فهمیدم، تو هم پر داشتی ...
شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فــرنـگیـس در تاریخ 1394/11/30 و 16:03 دقیقه ارسال شده است

گر میخواهید زیبـــــــــــــــا باشید

یک دقیقه مقابل آینه ،

پنج دقیقه مقابل روحتان و

پانزده دقیقه مقابل خداوند بایستید.

آدم ها به خاطر زیبا بودنشان دوست داشتنی نمی‌شوند

بلکه اگر دوست داشتنی باشند، زیبا به نظر می‌رسند

برای همین است که بچه‌ها هرگز مادرشان را زشت نمی‌دانندشکلک

این نظر توسط فــرنـگیـس در تاریخ 1394/11/30 و 15:57 دقیقه ارسال شده است

دشمنی که دیده می شود زیاد ترس ندارد مراقب آن دشمنی باشید که نمی بینید
شکلک

این نظر توسط فــرنـگیـس در تاریخ 1394/11/30 و 15:51 دقیقه ارسال شده است

دشمنی که دیده می شود زیاد ترس ندارد مراقب آن دشمنی باشید که نمی بینید
شکلک


این نظر توسط فــرنـگیـس در تاریخ 1394/11/30 و 15:43 دقیقه ارسال شده است

برهنگی تنها به یک تکه پارچه بستگی ندارد. برهنگی یعنی بی توجهی به انسانیت و شرافت انسانی و شخصیت انسانها. مادر ترزا
شکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥