loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
2or2one بازدید : 261 1394/03/25 نظرات (4)

 

دارم دق میکنم تحمل ندارم دیگه خسته شدم دارم کم میارم

دلم تنگ شده و دیگه نا ندارم همش فکر توئم همش بی قرارم

دیگه اشکی برام نمونده که بخوام برات گریه کنم

فدای تو چشام

دلم داره واسه تو پرپر میزنه تو رفتی و هنوز خیالت با منه

 

بدون تو کجا برم کنار کی بشینم

تو چشمای کی خیره شم خودم رو توش ببینم

تو که نیستی بگم چشاش رو روم نبنده

به کی بگم یکم نازم کنه که بهم نخنده

بدون تو با کی حرف بزنم دردت بجونم

تواین دنیا به عشق کی به شوق کی بمونم

به جون چشمات از تموم این زندگی سیرم

تو که نیستی همش

 

 آرزو میکنم بمیرم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ترانه در تاریخ 1394/04/02 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

قشنگ بود شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط roxana در تاریخ 1394/03/28 و 11:26 دقیقه ارسال شده است

چه سرنوشت عجیبی داشت کرم ابریشم که

تمام عمر قفس می بافت ،اما

همه فکر و ذکرش
پریدن بود...!
سلام مرسی بابت مطالب قشنگت لطفا ب وبم ی سر بزن.

این نظر توسط هانیه در تاریخ 1394/03/26 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

امروز من تقصیر دیروزه!

فردا چه بی تقصیر می سوزه..

این نظر توسط هانیه در تاریخ 1394/03/26 و 13:03 دقیقه ارسال شده است

امروز من تقصیر دیروزه!

فردا چه بی تقصیر می سوزه..


کد امنیتی رفرش
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥