loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن

اگه بگم که قول میدم تا همیشه باهات باشم

اگه بگم که حاضرم فدای اونچشات بشم

اگه بگم توآسمون عشق من فقط تویی

اگه بگم بهونه ی هر نفسم تنها تویی

اگه بگم قلبمو من نذر نگاهت می کنم

اگه بگم زندگیمو بذر بهارت می کنم

اگه بگم ماه منی هر نفس راه منی

اگه بگم بال منی لحظه ی پرواز منی

میشی برام خاطره ی قشنگ لحظه ی وصال میشی

برام باغبون میوه های تشنه وکال میشی

برام ماه شبای بی سحر میشی

برام ستاره ی راه سفر میشی

ولی بدون هرجا باشی یا نباشی مال منی

بدون اگه برای من هم نباشی،

عـ ـ ـشـق مـ♥ـنـی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عشقولیا در تاریخ 1394/06/29 و 21:38 دقیقه ارسال شده است

عشق واقعی هیچوقت نمی میره

این هوس است که کمتر و کمتر میشه و از بین میره

\"عشق خام و ناقص میگه:\" من دوستت دارم \" چون بهت نیاز دارم

این نظر توسط عشقولیا در تاریخ 1394/06/29 و 21:27 دقیقه ارسال شده است

دل تنگــــــــــــــــــــم!
دلتنگِــــــــــ خیلی چیزهــــــــــــــــــــا
دلتنگـــــــــــــــ این همه دلتنگی هــا
چیزهایی که بر من گذشت و هرگز باز نخواهد گشتــــ !
دلتنگـــــــــــــــــــم . . .
دلتنگ نیمه شبهــــــــــــــــــــــای دلتنگی
دلتنگـــــــــــ این همه نبودنهـــــــــــــ

این نظر توسط پریــــ خانوم در تاریخ 1394/06/29 و 21:25 دقیقه ارسال شده است

פֿـیــلـــے سـפֿـتـﮧ
بـگـﮧ :مےترسـَمـ بـَعـבا فـڪر ڪنے

عـشـقـ مـَטּ بـچـﮧ گـونـﮧ بـوבه

و چـَنـב سـالـ بـَعـב

تـو چـشــآتـ زُلـ بـزنـﮧ و بـگـﮧ

\"تـو عـشـقـ بـچـگــے ـهـامـ بـوבے\"

این نظر توسط پریــــ خانوم در تاریخ 1394/06/29 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

به ساعت من
تو
تمام قرارها را نیامده ‏ای،
کدام نصف‏ النهار را از قلم انداخته‏ ام ..
قرار روزهای بی قراری‌ام !
کجای آسمان ببینمت ؟
من از جست و جوی زمین خسته‏ ام ..

این نظر توسط پریــــ خانوم در تاریخ 1394/06/29 و 21:13 دقیقه ارسال شده است

حرفی نمانده بین ما ...

جز همین که ...

بین خودمان بماند :

دوستت دارم ...


معشوق ِ من ...
موجود پیچیده ای است ،
که روزها
مثل نسیم ،
از میان موهام رد می شود ..
و شبها
سرم را به باد می دهد !!

این نظر توسط پریــــ خانوم در تاریخ 1394/06/29 و 21:13 دقیقه ارسال شده است

زندگی شاید آن لبخندی ست ، که دریغش کردیم
زندگی ، زمزمه ی پاک حیات است ، میان دو سکوت
زندگی ، خاطره ی آمدن و رفتن ماست
لحظه ی آمدن و رفتن ما ، تنهایی ست
من دلم می خواهد ،
قدر این خاطره را ، دریابم .

این نظر توسط عشقولیا در تاریخ 1394/06/29 و 21:06 دقیقه ارسال شده است

عالی عالی عالی

این نظر توسط عشقولیا در تاریخ 1394/06/29 و 21:00 دقیقه ارسال شده است

یادم نیست
طلوع اولین گل سرخ بود
یا غروب آخرین نرگس زرد ؟!
که پروانه ها
تو را در من سرودند
یادم نیست
اولین شعرم را برای تو
که باران کجا می خواند
و پنجره ها فهمیدند
یادم نیست

این نظر توسط عشقولیا در تاریخ 1394/06/29 و 20:54 دقیقه ارسال شده است




برای لمس دستای لطیفت
من هر شب لحظه ها رو می شمارم
همه دلواپسی هام مال اینه
ازت خاطره خوبی ندارم
کمی زوده بری آسوده باشی
بدون من و یاد چشم خیسم
کمی زوده بخوای از من جدا شی
نرو با رفتنت دیونه می شم

این نظر توسط عشقولیا در تاریخ 1394/06/29 و 20:37 دقیقه ارسال شده است

همه ی فصل جوونیم پا به پای عاشقی رفت
تا رسیدم به تو عمرم مثل عطر رازقی رفت
دل من تو این جزیره واسه هر دلی پناه بود
لب ساحل تک و تنها چشم به راه قایقی رفت
دیگه حوصله ندارم خسته ام خسته ی خسته
روی کتفم جای زخم و دلم از همه شکسته


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥