loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
yalda بازدید : 202 1394/04/27 نظرات (9)

کلماتم را 

در جوی سحر می‌شویم 

لحظه‌هایم را 

در روشنی باران‌ها  

تا برای تو شعری بسرایم، روشن 

تا که بی‌دغدغه بی‌ابهام 

سخنانم را 

در حضور باد 

این سالک دشت و هامون 

با تو بی‌پرده بگویم 

که تو را 

دوست می‌دارم تا مرز جنون

 

این پـســت تـوسـط : yalda

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خــ ــ ــی نـــــ ــانـــــ ــاز در تاریخ 1394/04/30 و 2:57 دقیقه ارسال شده است

صبر کن

عشق که شکل گرفت

لب ، قلب ، چشم ، گویا می شود و ذهن پاک می شود از غبار!

آن وقت با من باش ، همیشه ی من …

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/04/29 و 11:35 دقیقه ارسال شده است

خخخخ نه بابا! اون موقع بلاگفا هنوز مرض نگرفته بود

با یه نفر سر یه جریانی بحثم شده بود اونم نامردی نکرد و وبلاگ من و دوستمو هک کرد... مجبور شدم حذفش کردم و دوباره وبلاگ ساختم. این حرفه حدود 1.5 سال پیشه...اون موقع بلاگفا خیلی خوب بود. یهو نمیدونم چه مرگش شد. وگرنه بهترین سرویس دهنده بود

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/04/29 و 11:27 دقیقه ارسال شده است

گفتم شاید کسی خواسته اذیت کنه دیگه! آخه قبلا هم وبلاگی که تو بلاگفا داشتم هک شده بود

خخخخ ولی قالبشو برام عوض نکردن! کامنتهامو حذف میکردنشکلک

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/04/28 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

قالب وبلاگم خود به خود عوض شده؟!!!!!!!!!!!!! اعصابم خراب شدشکلک مگه همچین چیزی ممکنه؟!!!!!!!! به خدا دارم شاخ درمیارم از تعجب!!!!

دیشب یک ساعت وقت گذاشتم تا قالبو ساختمشکلک

یعنی ممکنه وبلاگم هک شده باشه؟!!!!شکلک

این نظر توسط مین هیو در تاریخ 1394/04/28 و 9:58 دقیقه ارسال شده است

دوست گرامی اگه پوستر ما حاطر شده رد کن بیاد دیگه ما کارو زندگی داریما.
ممنون
خیلی سپاس گذارم.
با اجازه.
مطالب جدید تم خیلی خفنه

این نظر توسط Love Barren عشق بی ثمر در تاریخ 1394/04/28 و 1:15 دقیقه ارسال شده است

شب همه بی تو كار من شكوه به ماه كردنست ----- روز ستاره تا سحر تیره به آه كردنســت
متن خبر كه یك قلم بــــی تو ســـیاه شد جهان ----- حاشیه رفتنم دگر نامه سیاه كردنســت
نو گل نازنـــیـن من تــا تــــو نگـــاه مــــی‌كنــــی ----- لطف بهار عارفان در تو نگاه كردنســت...

شهریار

این نظر توسط DUYGU در تاریخ 1394/04/27 و 22:13 دقیقه ارسال شده است

ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘــﺎ ﮔﺮ ﺑﺸﮑﻨﺪ ؛؛ ﺑﺎ ﻧﺴﺨﻪ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ
ﭼﺸﻢ ﮔﺮﻳﺎﻥ ﻫﻢ ﺩﻣﻲ ؛؛ ﺑﺎ ﺑﻮﺳﻪ ﺧﻨﺪﺍﻥ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ

ﺳﻴــﻞ ﺑــﺎﺭﺍﻥ ﮔــــﺮ ﺑﺒــــﺎﺭﺩ ﺍﺯ ﻧﺴﻴـــــﻢ ﺻﻮﺭﺗﻲ !!
ﻏــﻢ ﻣﺨـــﻮﺭ ﺑﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﺍﻱ ﺍﺯ ﺩﻳﺪﻩ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ

ﻣﺨﺘﺼــــﺮ ﮔــﻮﻳﻢ ﺍﮔـــﺮ ﻭﻳــﺮﺍﻥ ﺷـﻮﺩ ﮐﺎﺷﺎﻧﻪ ﺍﻱ !!
ﺟــﺎﻱ ﻫــﺮ ﻭﻳــﺮﺍﻧﻪ ﺍﻱ ﮐﺎﺧــﻲ ﻧﻤﺎﻳـﺎﻥ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ

ﺍﻱ ﺧــﺪﺍ ،،،،،
ﻫــﺮﮔﺰ ﻧﺒﻴﻨـــﻢ ﺑﺸــﮑﻨﺪ ﻗﻠـــﺐ ﮐﺴﻲ ﺩﻝ ﺷﮑﺴﺘﻪ ﺑﺎطﻨﺶ ﺍﺯ ﺭﻳﺸـﻪ ﻭﻳـــﺮﺍﻥ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ...!

این نظر توسط DUYGU در تاریخ 1394/04/27 و 22:13 دقیقه ارسال شده است

چشم مست یار من میخانه می ریزد بهم
محفل مستانه را رندانه می ریزد بهم

دل پریشان میکند امواج گیسوی نگار
تا که موی آن پری بر شانه می ریزد بهم

قطره اشکی که می غلتد ز چشمانش به ناز
از تاثر مرغ دل را لانه میریزد بهم

ای دل آن نا مهربان گر مهربان گردد به من
از نشاط خاطری دنیا نمی ریزد بهم

خاطر مجموع یاران را به بزم اهل دل
نا سپاسی های آن بیگانه می ریزد بهم

روی آسایش ندیدیم از ریاکاران دهر
عیش ما را سبحه صد دانه می ریزد بهم

نازک است از بس نکویی رشته آرامشم
با نسیم بال یک پروانه می ریزد بهم

این نظر توسط alireza در تاریخ 1394/04/27 و 18:45 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگت عالیه به منم سر بزن خوشحال میشم اگه با تبادل لینک موافق بودین بهم خبر بدین

با تشکر.


کد امنیتی رفرش
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥