loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
zahra_khanoom بازدید : 558 1394/05/18 نظرات (27)

ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺩﺳﺖ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺳﻮﯾــــــــﻢ ﺩﺭﺍﺯ ﺷﻮﺩ ...

ﭘــــــــﺲ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺯﺩ ...♥

ﺗﻨــــــــــﻬﺎ ...

ﺗﻤﻨﺎﯼ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﺗـــــــــــﻮ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﻡ ... ♥

ﺑــــــﺎﻭﺭ ﮐﻦ ﺧﯿﻠﯽ ﺣـــــــﺮﻑ ﺍﺳﺖ ...

ﻭﻓـــــــــﺎﺩﺍﺭ ﺩﺳـــــــــﺖ ﻫﺎﯾﯽ ﺑﺎﺷﯽ ...

ﮐﻪ ﯾﮑﺒﺎﺭ ﻫﻢ ﻟﻤﺴـــــــﺸﺎﻥ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺍﯼ♥

 

ایـــن پـــســـت تــوســـط : zahra_khanoom

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یغما در تاریخ 1394/09/05 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

از تو که حرف می زنم ، شعر حساب می شود
شعر برای گفتنت ، خودش مُجاب می شود
باز به یاد چشم تو ، قلم به دست می شوم
کاغذِ زیرِ دست من ، مستِ شراب می شود
میان موج واژه ها ، به نام تو که می رسم
دو چشم اشکبار من ، اسیر خواب می شود
خیره شدن به چشم من ، عادت چشم های توست
خیره که می شوی ، دلم خانه خراب می شود !
وحی که می شوی به من ، نزول یک ترانه است
ترانه ای که بهترین فصلِ کتاب می شود
میانِ واژه جا شدن ، مهارت وجود توست
واژه به واژه می چکی ، قلم مُذاب می شود
فکر که می کنم به تو ، جهان بهشت می شود
تمام نقشه های غم ، نقشِ بر آب می شود

این نظر توسط یغما در تاریخ 1394/06/25 و 9:30 دقیقه ارسال شده است



هر چه را باعشق پیدا میکنی گم میشود،
دل بروی هرکسی وا میکنی گم میشود،
روزهای زندگی را با هزاران آرزو،
یک به یک وقتیکه فردا میکنی گم میشود،
عمر مثل یک پرنده در قفس جان میدهد
صحبت از آزادیش تا میکنی گم میشود،
راز خیلی از بزرگی هابه کوچک ماندن است
رود را وقتی که دریا میکنی گم میشود،
باهمه زیبائی اش رسم بدی دارد قطار،
هرچه را آنی تماشا میکنی گم میشود،
زندگی را بیش از این مانند من جدی نگیر،
تا وصالش را تمنا میکنی گم میشود....
وقت دلتنگی دلم صحرای محشر می شود
این ندیدن ها برایم تلختر سر می شود
گفته بودی از نرفتن ها ولی این بارهم
سینه ام از درد دوری بس مکدر می شود
سهم من از باتو بودن باز هم ای ماه من
اشک چشمی در وداعی تلخ و آخر می شود
باز می پیچد صدای گریه ام در کوی دل
از جدایی ها که هربارم مقدر می شود
من که دادم دین و دنیا را به چشمانت چرا
این دلم جرمی نکرده سخت کیفر می شود
آن نوازش های شیرینت شبی با اشک و اه
در نهایت چون حکایت ثبت دفتر می شود



این نظر توسط صحرایغما در تاریخ 1394/06/25 و 9:28 دقیقه ارسال شده است



«بی تو مهتاب شبی» را همگان میدانند ...
همگان شعر دو چشمان تو را میخوانند ...
تو که از کوچهٔ غمگین دلم میگذری ...
تو که از راز دلم با خبری ...
تو چرا رسم وفایت گم شد ...؟
برق چشمان سیاهت گم شد ...؟
با توام ای مه مهتاب شبان ...
با توام زلف پریشان جهان ...
بی تو صد خاطره ام گریان است ...
بی تو اشکم نفسم باران است ...
بی تو دیگر نفسم بند آمد ...
قافیه یک دل خوش چند آمد ...؟
بی تو جوی دل من خشکیدست ...
بی تو مهتاب نهان است ز ابر ...
ابر غم باریدست ...
با تو گفتم با شرم با \"تو\" گفتم از دل ...
با تو از قصهٔ عشقم گفتم ...
و تو در اوج سکوت ...
با نگاهی پُِر تردید و خمود ...
گفتی از عشق حذر کن ...
نفسم بند آمد ...
اما ...
«بی تو مهتاب شبی» را باز هم میخوانم ...
چه تو باشیّ و نباشی باز هم میخوانم .


این نظر توسط زهرا در تاریخ 1394/05/21 و 8:48 دقیقه ارسال شده است

بگذار همانطور که هستیم بمانیم
نه تو بیا
نه من امیدوار به راه آمدنت بنشینم!
می دانی چیست؟
بهترست زخم کهنه ی بی تو بودنم
سربسته بماند
و الا
شهر را
عفونت دلتنگی بر می دارد !

{ بهرنگ قاسمی }

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1394/05/21 و 8:46 دقیقه ارسال شده است

خواهش میکنم.قابل شما و دوستان عزیز رو نداشتشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط dokhi_irooni در تاریخ 1394/05/19 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

لایـق تـو کـسی نـیـسـت جـز آن کـسی کـه

تـو را انـتـخـاب مـیکـنـد نـه امـتحـان

تـو را نگـاه کـنـد نـه ایـنـکه بـبـیـنـد

تـو را حـس کـنـد نـه ایـنـکـه لـمـسـت کـنـد

تـو را بـسـازد نـه ایـنـکه بـسـوزانـد

تـو را بـخـنـدانـد نـه ایـنـکه بـرنـجـانـد

تـو را دوسـت بـدارد و بـدارد!!!

این نظر توسط بی نام و نشان در تاریخ 1394/05/19 و 16:17 دقیقه ارسال شده است

با نگاهت آتش می زنی

با دستت خاموش می کنی

چه کار است؟؟

نگاه نکن... شکلک

این نظر توسط بی نام و نشان در تاریخ 1394/05/19 و 16:11 دقیقه ارسال شده است

دریا مرا باور کن

مرا بفهم

حتی اگر شده مرا ببلع!!!

من در کناری مانده ام...

تنهای تنها...

این نظر توسط بی نام و نشان در تاریخ 1394/05/19 و 15:56 دقیقه ارسال شده است

دل به دريا میزنم


دريا خروشان است...می میرم...


مگر در وقت جان دادن،تنت را سخت در آغوش خود گیرم


به دريا میزنم


دريا مرا سوی تو می آرد


اگرچه بوسه های سنگی اش بر قلب زارم زخم می کارد

این نظر توسط بی نام و نشان در تاریخ 1394/05/19 و 15:50 دقیقه ارسال شده است

شب را خاموش کن


بگذار بتابد


چشم‌هایت! شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥