loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

 

نه شب‌چَره می‌خواهم

نه گپ و ناردانه

فقط، یلداترین بوسه از لب‌هات!

 

 

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

 

سراغِ تو را

از شعرهای من می‌گیرند همه

حال آن‌که من هنوز

خودم تو را ندیده‌اَم!

 

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

 

خواندی: « زیرِ باران باید رفت »

و رفتی.

از باران، بدم می‌آید دیگر!

 

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

 

این دلِ بی‌صاحب‌مانده

خانه‌ی کُلنگی شده‌است انگار

اجاره نمی‌رود دیگر!

بیا بکوبیم، از نو بسازیم.

 

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

 

نگاهِ تو را شعر می‌کنم

کودکان می‌خوانند.

پلک نبند

قحطِ عاشقی می‌شود فردا

 

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

 

آمدی بشنوی بمانی

آمدی شنیدی، رفتی!

حالا سال‌هاست دیگر

کسی از لب‌هام نشنیدَه‌ست: “دوستت دارم”

 

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

 

این ترانه‌ی آذری

عجیبْ دلم را بُردَه‌ست

حیف، نیستی بفهمی می‌گوید:

دوستت دارم!

 

اس ام اس عاشقانه

sms asheghaneh

 

این‌قدر سَرَک نکش!

خیالی بیش نیستْ مردی که از خیابان می‌گذرد.

من؛

نشانیِ خانه‌اَت را هم از یاد بُرده‌اَم دیگر

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط لیلی در تاریخ 1394/10/25 و 21:52 دقیقه ارسال شده است

آدم شدم بــــــرای زمیــــن دوباره ای

حوای سیب مفت نخورده! چه کاره ای؟!

بد نامی اش برای خودم توی قصه ام

از این وآن نمـی کنـــم اصلاً اشاره ای

ابلیس وگندم وچه وچه جای خـــود ولی

من سیب می خورم- عملی استعاره ای-

دنبال یک خــــدای جدیدم کـــه می زند

ازآسمان به شانه ی من هم ستاره ای

یا چون مرا خلیفه­ ی خود کرد در زمین

در گوشــــــــه ای بسازد دارالاماره ای

...امّا چه کرد؟ قصه ی قابیل را نوشت

تا هر کسی کنایه ای زند با اشاره ای:

آدم؟ چه آدمـی!زن او دزد سیب بود

دستش نبود بند به یک راه چاره ای

توهین نمی کنم، به خداوندی ات که هست

حتـــی زمین تازه ی من هـــــم اجــــاره ای!

سیب است یا گلابی، من گاز می زنم!

تنهــــا برای درک زمیــــن دوباره ای!



کد امنیتی رفرش
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥