loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
nadia بازدید : 339 1394/05/20 نظرات (23)

از بهار که پیاده شوم

میشوم جاده ای میکشم چشمانم را

به انتهای خوابت و نیمه شبی

با بوسه شبنمی و دست نوازشی بر چهره ات

تا بخندی از لبانم گل نرگس بچینی

و گلهای نارنج را به قامتم هدیه کنی

و بگوئی دُردانه

تو آخرین ستاره خدائی

*نــــــادیــــــا*

ایـــن پــســـت تــوســـط : nadia

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تــَــک پـَـــر در تاریخ 1394/05/20 و 19:31 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون سر زدین ...یه دوستی بود ب اسم لاوین برام یه تکست درست کرد نمیدونم شماهستین یانه ...اما بازم یکی از لینکیاتون (جاده ی بی انتها ) از دوستانم هستن ...
لینکینشکلک

این نظر توسط جیگر در تاریخ 1394/05/20 و 13:59 دقیقه ارسال شده است

گــــــــــــــــــــشنگ خخخخخخ
اهان خوبه نگران شدم گفتم کم و کسر میشه...خخخخخ

لینکی
مرسی از حضورت خدافس تا بعدشکلکشکلک

راستی از اهنگا هم اهنگ عسکری رو گفتم خیلی گشنگه...شکلک

این نظر توسط جیگر در تاریخ 1394/05/20 و 13:49 دقیقه ارسال شده است

من که بدم میاد سلام رو بنویسم س

اون گـــــــــــــشنگ یعنی قشنگ عادت کردم ق رو گ میگم دیگه توی تایپ کردنم اثر گذاشته.......خخخخخخخخخخ

و این که چرا نظرا تائید نکردی؟؟؟؟

این نظر توسط جیگر در تاریخ 1394/05/20 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

از کلمه ی گــــــــــشنگ تعجب کردی؟؟؟

راستی اهنگت خیلی گـــــــــــــــــشنگه....خخخخ

این نظر توسط جیگر در تاریخ 1394/05/20 و 13:17 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک

گـــــــــــــــــــــشنگ بودنشکلک

این نظر توسط بی نام و نشان در تاریخ 1394/05/20 و 12:10 دقیقه ارسال شده است

ﻋﺸﻖ✓
ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻧﻮﺍﺧﺘﻦ➫
ﭘﯿﺎﻧﻮ ﺍﺳﺖ↯
ﺍﺑﺘﺪﺍ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﻮﺍﺧﺘﻦ ﺭﺍ
ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻗﻮﺍﻋﺪ➧
ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﯼ➪
ﺳﭙﺲ↯
ﻗﻮﺍﻋﺪ ﺭﺍ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﮐﻨﯽ
ﻭ ﺑﺎ ﻗﻠﺒﺖ ﺑﻨـــ❥ـــﻮﺍﺯﯼ شکلک

این نظر توسط بی نام و نشان در تاریخ 1394/05/20 و 11:59 دقیقه ارسال شده است

غریب ما هستیم
در سرزمینی که حتی خانه هم پناهی نیست
کوچه‌ها پر از نیرنگ
آدم‌های دورنگ
آدم‌های چند رنگ
نفس می‌کشیم از وهم
نفس نمی‌‌کشیم از ترس
نه اعتمادی
نه اعتقادی
غریب شده ایم در این مرز و بوم
غریب ... شکلک

این نظر توسط بی نام و نشان در تاریخ 1394/05/20 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

آن‌قدر خلاف موج شنا خواهم كرد
تا رودخانه مسيرش را عوض كند

يا غرق شوم
در خوابي
كه براي تو ديده‌‌ام شکلک

این نظر توسط الناز در تاریخ 1394/05/20 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

سلامممم
خواهش میشه
اوکیـ میسیـ[گل]
فرستادم
پاسخ : شکلکشکلک

این نظر توسط بی نام و نشان در تاریخ 1394/05/20 و 11:46 دقیقه ارسال شده است

برفی که می‌بارید من بودم
تو را احاطه کردم
در بَرَت گرفتم
گونه‌هایت را نوازش کردم
شانه‌هایت را بوسیدم
و پاره پاره ریختم
پیشِ پای تو

بر من پا گذاشتی
کوبیده‌تر سخت‌تر محکم‌تر شدم

تابیدی به من
آب شدم .. شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥