loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن

تمام خوبی ” عشق ”

به اینست که

وقتی تو نیستی

خواب از گلوی چشمانم پائین نرود

لبخند بر لبانم جاری نشود و

دستانم مدام بهانه ی تو را بگیرند !

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Jigar در تاریخ 1394/05/25 و 3:13 دقیقه ارسال شده است

سیییییییییییلام مخسی از حضورتون

ببخشید من نمیدونم چه کسی میاد وبم این کامنتارو میذاره میشه بگین بهم اخه خیلی نویسنده دارین

+باعثه افتخارمه که وبتون پست بذارم ولی نت من رییییییییییییییده اس ینی یه روز هس ده روز نیس و میشم از اون کاربرای بیکار بی عار خخخخخخ

این نظر توسط دخی ناناز در تاریخ 1394/05/21 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

یاد بگیر ، قدر هر چیزی را که داری بدانی،

قبل از آنکه روزگار به تو یادآوری کند که:

می بایست قدر چیزی را که داشتی، میدانستی .

این نظر توسط فرنگیس در تاریخ 1394/05/21 و 15:15 دقیقه ارسال شده است

می گفت !!!!دوست دارم شهادتم در حالی باشد که در سجده هستم
یکی از دوستانش می گفت : در حال عکس گرفتن بودم که دیدم

یک نفر به حالت سجده پیشانی به خاک گذاشته است .
فکر کردم نماز می خواند ؛ اما دیدم هوا کاملاَ روشن است و و قت نماز گذشته ،

همه تجهیزات نظامی را هم با خودش داشت .
جلو رفتم تا عکسی در همین حالت از او بگیرم .
دستم را که روی کتف او گذاشتم ، به پهلو ا فتاد .

دیدم گلو له ای از پشت به او اصابت کرده و به قلبش رسیده ،
آرام بود انگار در این دنیا دیگر کاری نداشت شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فرنگیس در تاریخ 1394/05/21 و 15:05 دقیقه ارسال شده است



[گل]
گیسوانت زیر باران، عطــر گندم‌زار... فکــرش را بکن!

با تو آدم مست باشد، تا سحر بیدار... فکرش را بکن!

در تراس خانه رویارو شوی با عشق بعـد از سال‌ها

بوسه و گریه، شکوه لحظه‌ی دیدار... فکرش را بکن!

سایه‌ها در هم گــره، نور ملایـــم، استکان مشترک

خنده خنده پر شود خالی شود هربار... فکرش را بکن!

ابـــر باشم تا کـــه ماه نقـــره‌ای را در تنــم پنهــان کنم

دوست دارد دورِ هر گنجی بچرخد مار... فکرش را بکن!

خانه‌ی خشتی، قدیمی، قل قل قلیان، گرامافون، قمر

تکیـه بر پشتــی زده یار و صدای تار... فکرش را بکن!

از سمــاور دست‌هایت چای و از ایوان لبانت قند را...

بعد هم سیگار و هی سیگار و هی سیگار... فکرش را بکن!

اضطراب زنگ، رفتم وا کنم در را، کـــه پرتم می‌کنند

سایه‌ها در تونلی باریک و سرد و تار... فکرش را بکن!

ناگهان دیوانه‌خانه... ــ وَ پرستاری که شکل تو نبود

قرص‌ها گفتند: دست از خاطرش بردار! فکرش را نکن[گل]

این نظر توسط فرنگیس در تاریخ 1394/05/21 و 15:00 دقیقه ارسال شده است

آدمــا رو به انــدازه لــیاقــتشون دوست بدار و به انــدازه ظــرفــیتشون ابراز کــن ... !
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فرنگیس در تاریخ 1394/05/21 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

مهم نیست که بعداً چی میشه مهم اینه که دیگه هیچی مثل قبل نمیشه
شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فرنگیس در تاریخ 1394/05/21 و 14:52 دقیقه ارسال شده است


وقتی دلم به سمت تو مایل نمی‌شود
باید بگویم اسم دلم ، دل نمی‌شود

دیوانه‌ام بخوان که به عقلم نیاورند
دیوانه‌ی تو است که عاقل نمی‌شود
شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط Jigar در تاریخ 1394/05/21 و 14:08 دقیقه ارسال شده است



اگه از کیفیت کسی که روش زوم کردیم راضی نیستیم

قبل از متاسف شدن واسه اون یه کوچولو

هم به فکر ارتقای لنزهای خودمون باشیم !

این نظر توسط Jigar در تاریخ 1394/05/21 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

دلم می خواد برم پیش دکتر!

بگم لطف کنید اون بخش مغزم که براش حرف بقیه مهمه رو در بیارین

این نظر توسط Jigar در تاریخ 1394/05/21 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

حیف ک من عشقولانه دوس ندارم......خخخخخ

ولی گـــــــــــــــــــشنگ بودنشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥