loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
yalda بازدید : 658 1394/06/19 نظرات (84)
اگر زمان و مکان در اختیار من بود

ده سال قبل از طوفان نوح عاشقت می شدم

و تو می توانستی تا قیامت برایم ناز کنی

و من کم می آوردم و تسلیم می شدم.

یکصد سال به ستایش چشمانت می گذشت

و سی هزار سال سر به ستایش تنت

و تازه در پایان عمر به دلت راه می یافتم

هیچ چیز نگو

که می خواهم تمام نا نوشته هایم را 

یکجا در جانت بریزم بدون کم و کاست ...
تـــوســـط : yalda

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دخــی ایرونی در تاریخ 1394/06/21 و 19:19 دقیقه ارسال شده است

خدایا
بابت هر شبی که بی شکر تو سر به بالین نهادم
بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغاز کردم
بابت لحظات شادی که به یادت نبودم
بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبتش دادم
بابت هر گره که به دستم کور شد و مقصر تو را دانستم
{مرا ببخش ... ‏‎{‎

این نظر توسط دخــی ایرونی در تاریخ 1394/06/21 و 19:19 دقیقه ارسال شده است

غصه های من از نبودن توست…


شادی های تو از نبودن من…


چه ارتباط مستقیمی ست میان غصه هایم و شادی هایت

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1394/06/21 و 18:01 دقیقه ارسال شده است

سلام آپم بیا

این نظر توسط یلدا در تاریخ 1394/06/21 و 16:57 دقیقه ارسال شده است

سلامممم شکلک

خواهش میکنم قابلی نداشت داداش گلم شکلکشکلک

این نظر توسط عشقولیا در تاریخ 1394/06/21 و 16:05 دقیقه ارسال شده است

خاهش...
حتما..
شماهم سربزنید

این نظر توسط shabi در تاریخ 1394/06/21 و 14:28 دقیقه ارسال شده است

یه لقمه نون ، یـه کاسه ماست
رفاقــــــت بی کم و کاســـــــــت
یه عشـق پاک ، یه حرف راست
هر چی محبــــــت و وفاســــــت
تو ذات ما هفتــــــــــادی هاست
{منظورم دهه 70هـ }

این نظر توسط فــرنـگیـس در تاریخ 1394/06/21 و 13:25 دقیقه ارسال شده است

ایـــن روزهـــا هــــوا خیلـــی غبـــار آلــــود اســـت؛
گـــرگ را از ســـگ نمــی تـــوان تشخیـــص داد !
هنگـــامـــی گـــرگ را می شنـــاسیـــم؛
کـــه دریـــده شـــده ایــــمشکلک

این نظر توسط فــرنـگیـس در تاریخ 1394/06/21 و 13:17 دقیقه ارسال شده است

متشکرم دوست گلم قربون شما [قلب][قلب][لبخند][گل]

این نظر توسط مهتاب در تاریخ 1394/06/21 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

مرسیییییییییی عزیزم. ..
شما لطف داری به من و وبم شکلک
نظر لطفته گلم شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مهتاب در تاریخ 1394/06/21 و 12:42 دقیقه ارسال شده است

سـکـــــــه ی زنـدگـیم

شـیـــــــر نـدارد امــــــــا

هـمـیـن خـطـی کـه مـــــــرا

بـه تــــــو وصـــــــــــــــــل نـگـه مـی دارد را

دوســــــــــــــــــــــــت دارمـــــ ...!


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 7 8 9 صفحه بعد
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥