loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
nafas بازدید : 210 1394/10/18 نظرات (10)

اگر اندك . . .
اندك . . .
دوستم نداشته باشی
من نیز تو را
از دل می‌برم
اندك . . .
اندك . . .
اگر یكباره فراموشم كنی
در پی من نگرد
زیرا
پیش از تو فراموشت كرده ام

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه بندری در تاریخ 1394/10/20 و 23:20 دقیقه ارسال شده است

سلاممممممم خوبی؟وب زیبایی داریییییی تشکررررررررشکلک

این نظر توسط Nafas در تاریخ 1394/10/19 و 18:02 دقیقه ارسال شده است

چشمهایش به من افتاد و همانجا فهمید
خواستم از همه پنهان کنم اما فهمید...

به خودم خیره شدم، صورت او را دیدم
عاقبت آینه هم راز دلم را فهمید

ماه من رد شد و دیوانه تر از پیش شدم
جزر و مد راز عجیبیست که دریا فهمید

سیب را گاز زدم ،مزه ی آتش می داد
شاید از رنگ لبم بود که حوا فهمید...

خواستم منکر این عشق شوم، بدتر شد
سمت من آمد و پلکی زد و دنیا فهمید



شکلک

این نظر توسط Nafas در تاریخ 1394/10/19 و 17:36 دقیقه ارسال شده است

بنویسم دیوار

نمی‌مانی

بکشم جاده

نمی‌روی

باید حرف‌ها را

دانه‌دانه کنم

بریزم در کاسه

بگذارم پیش رویت..


شکلک

این نظر توسط Nafas در تاریخ 1394/10/19 و 17:35 دقیقه ارسال شده است

تبه کردم جوانی تا کنم خوش زندگانی را
چه سود از زندگانی چون تبه کردم جوانـی را
به قطع رشته جان عهد بستم بارها با خود
به من آموخت گیتی، سست عهدی،سخت جانی را
بجوید عمر جاویدان هر آنکو همچو من بیند
به یک شام فـراق،اندوه عمـر جاودانی را
کی آگه می شود از روزگار تلخ ناکامـان
کسی کو گسترد هر شب،بساط کامرانی را
به دامان خون دل از دیده افشاندن کجا داند
به ساغر آنکه می ریزد شراب ارغوانـی را
وفا و مهــر کی دارد حبیبا آنکه می خواند
به اسم ابلهـی رسم وفـا و مهـربانی را



شکلک

این نظر توسط Nafas در تاریخ 1394/10/19 و 17:34 دقیقه ارسال شده است

ﺁﺩﻡ ﻫﺎ

ﺭﺍﻩ ﻫﺎﯼ ﻣﺘﻔﺎﻭﺗﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ

ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻓﺘﻦ

ﺑﺮﺍﯼ ﭘﯿﻤﻮﺩﻥ

ﺑﺮﺍﯼ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻪ

ﮐﻪ ﻫﺮ ﺑﺎﺭ ﻣﺮﮒ

ﯾﮑﯽ ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ!



شکلک

این نظر توسط nasrin در تاریخ 1394/10/19 و 15:38 دقیقه ارسال شده است

روی بام خانه ام مهتاب می بارد بیا
آسمان امشب بساط عاشقی دارد بیا

بید سحر آمیز مجنون حیاط خانه ام
روی پشت شاپرک انگور میکارد بیا

بیقراری های دل در جشن رقص صاعقه
از سر دل ، از دل ما دست بردارد بیا

چادری همرنگ شب بر دوش سر مستی بزن
باز اگر بند تعصب نیز بگذارد بیا

امشب اینجا ماه را هم نامزد کردم برقص
تا اجل بر گردنم انگشت نفشارد بیا

حلقۀ خورشید بر انگشت سردم میکنم
کهکشان افسار دست عشق بسپارد بیا

شکلکشکلک

این نظر توسط nasrin در تاریخ 1394/10/19 و 15:38 دقیقه ارسال شده است

باید از عشق بسازم غزلى قابل تو
غزلى ناب و صمیمانه به وزن دل تو
دلى از جنس بهار است كه تقدیم تو باد
سبز باشی و دلت خانه ى پاییز مباد


شکلکشکلک

این نظر توسط nasrin در تاریخ 1394/10/19 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

درووود بر شما و همه ی لاوینی های عزیزشکلک


چو تو آمدی مرا بس که حدیث خویش گفتم
چو تو ایستاده باشی ادب آن که من بیفتم
تو اگر چنین لطیف از در بوستان درآیی
گل سرخ شرم دارد که چرا همی‌شکفتم
چو به منتها رسد گل برود قرار بلبل
همه خلق را خبر شد غم دل که می‌نهفتم
به امید آن که جایی قدمی نهاده باشی
همه خاک‌های شیراز به دیدگان برفتم
دو سه بامداد دیگر که نسیم گل برآید
بتر از هزاردستان بکشد فراق جفتم
نشنیده‌ای که فرهاد چگونه سنگ سفتی
نه چو سنگ آستانت که به آب دیده سفتم
نه عجب شب درازم که دو دیده باز باشد
به خیالت ای ستمگر عجبست اگر بخفتم
ز هزار خون سعدی بحلند بندگانت
تو بگوی تا بریزند و بگو که من نگفتم


شکلک

این نظر توسط ترنم در تاریخ 1394/10/19 و 11:20 دقیقه ارسال شده است

فاش می​گویم و از گفته خود دلشادم
بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم
طایر گلشن قدسم چه دهم شرح فراق
که در این دامگه حادثه چون افتادم
من ملک بودم و فردوس برین جایم بود
آدم آورد در این دیر خراب آبادم...

این نظر توسط مدیریت در تاریخ 1394/10/18 و 19:50 دقیقه ارسال شده است

سپاس فراوان از دوست عزیزمون(nafas)
شما هم ب جمع لاوینی ها بپیوندیدشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥