loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
yalda بازدید : 340 1394/07/06 نظرات (43)

 

در انتهـای زمستـان

و ابتـدای بهـار مرور می‌کنـمت‌!

تـو را چو شاخـه یک گل

نه خشــک ... تازه و سبـز!

درسـت در صفحـه‌ی خـوب آرزوهای کتـاب زندگـی‌ام

دخیــل می‌بنــدم

خدا کند که بدانی چقدر دلتنگم

خدا کنـد که ببینــی چقـدر دلگیرم

در این مســیر بلنـد چه فرصـت خوبــی‌ست

دوباره رد شدنــت

چه عیـدی خوبـی‌ست

دوباره آمدنـت !

 

تــــوســـط : yalda

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شیدافَرمِه در تاریخ 1394/07/12 و 7:51 دقیقه ارسال شده است


❣یا ذالجلال والاکرام❣

❣سلام مهــر پویا❣

❣صبح دل انگیــــز آمد❣
❣گذر ثانیه های عمرتون❣
❣توام با آرامش و سلامتی❣

❣دفتر این زندگى را باز کن

❣زیستن را با سلام تازه اى آغاز کن


❣روشن و شفاف باش،بى تخلف همچو روز

❣با نواى مهربانى عاشقى را ساز کن


❣با محبت آشتـــــى کن همزبانى پیشه ساز

❣قلب خود را با صفاى همدلى دمسازکن


❣گل بخند و گل شنو در گلشن این بوستان

❣غنچـــــه هاى لحظه ها را با نوازش نــــــاز کن


❣روز تـــازه,فکـــــر تـــازه,راه تـــازه پیش گیر

❣عاشقـــى را با کلام تازه اى آواز کن


❣بگذر از امواج منفى همچو طوفان خزر

❣سمت و سوى ساحل آرام دل پرواز کن

❣گشاده رويى، سبب دوستى و محبّت است.

❣امام علی علیه سلام❣ غرر الحكم جلد 4

❣سایه بهشت❣


این نظر توسط خاطره در تاریخ 1394/07/11 و 0:17 دقیقه ارسال شده است

✔خدایــــــــا 3 تا آرزو دارم ✔

بـــــى من نباشه

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1394/07/08 و 21:00 دقیقه ارسال شده است

چشم عزیزم حالا که قالبمو دوس دارم ولی در اولین فرصت به شما میگم

این نظر توسط پریــــ خانوم در تاریخ 1394/07/08 و 19:35 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش هستین؟

این نظر توسط عاطفه در تاریخ 1394/07/08 و 11:45 دقیقه ارسال شده است

دلـــــــم کــه میگیرد

به خودم وعــــــده های روز خوب را میدهـــــم

از همــــان وعده های خوبــی که

سالهــــــاست به امیـــــد رسیدنشان

تقویــــم را خط خطی میکنم

این نظر توسط سفر تا انتهای شب در تاریخ 1394/07/08 و 11:41 دقیقه ارسال شده است

یارا چه کرده ایم که از ما بریده ای
یا ما چه گفته ایم که از ما رمیده ای شکلک

این نظر توسط سفر تا انتهای شب در تاریخ 1394/07/08 و 11:34 دقیقه ارسال شده است

پیداست حال دل ز پریشانیم ولی
هرکس سوال می کند انکار می کنم شکلک

این نظر توسط سفر تا انتهای شب در تاریخ 1394/07/08 و 11:26 دقیقه ارسال شده است

بس که در تدبیر فردا مانده ایم ، با همیم اما چه تنها مانده ایم
در کلاس جمع و تفریق زمان ، عاشق جمعیم و منها مانده ایم

شکلک

این نظر توسط سفر تا انتهای شب در تاریخ 1394/07/08 و 11:19 دقیقه ارسال شده است

کم زندگی مرا نمایش بدهید
تابوت برای من سفارش بدهید
باید بروم گور خودم را بکنم
لطفآ دو سه سطر مرگ را کش بدهید شکلک

این نظر توسط سفر تا انتهای شب در تاریخ 1394/07/08 و 11:12 دقیقه ارسال شده است

کم نامه‌ی خاموش برایم بفرست
از حرف پرم گوش برایم بفرست
دارم خفه می‌شوم در این تنهایی
لطفاً کمی آغوش برایم بفرست شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥