loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن

مثل شعری عاشقانه ♥ خواندنت را دوست دارم

 

مهمان قلب من باش♥ ماندنت را دوست دارم

 

آسمان صاف و ساده ♥ آبی ات را دوست دارم 

 

دور از ابر سیاهی ♥ نابیت را دوست دارم

 

نیمه ماهی ، کنج شبها ♥ دیدنت را دوست دارم 

 

چون گل خوش رنگ و خوش بو ♥ چیدنت را دوست دارم

 

من سلام گرم اما ♥ ساده ات را دوست دارم 

 

آن نگاه بر زمین افتاده ات رادوست دارم

 

چشمهای از وفا آکنده ات را دوست دارم 

 

گل بخند  آرام آرام♥ خنده ات را دوست دارم

 

آن همه بخشندگی ♥ افتادگی را دوست دارم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه بندری در تاریخ 1394/10/20 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

خودکارم می خواهد بنویسد

افکار پریشانم نمی گذارد

کاغذ سفید می خواهد پر شود

اما شرم خطایم نمی گذارد

کلمات از زندان ذهنم رهایی می خواهد

یاد سرزنش ، حصار زبانم را محکم تر می کند

در پوست سیرم نمی گنجم

اما جماعت پر افاده را چه کنم

سیر می خورند و از بدی بویش یاد می کنند

می خواهم افکارم را پرواز دهم

خاطرات شیرین را ورق بزنم

و تلخی هایش را پاک کنم

زخم های چرکینش را نادیده بگیرم

دروغ بد است ، اما دروغ گفتن به خود را دوست دارم

من بازیگری را دوست دارم

من در پوست سیر بودن را دوست دارم

من مزه ی شیرین تلخی را دوست دارم

من بازیگری را دوست دارم

این نظر توسط غریبه در تاریخ 1394/10/17 و 10:47 دقیقه ارسال شده است

سلام منو یادتونه؟

سایت جدید ساختم خوشحال میشم سر بزنید

این نظر توسط Scopuli در تاریخ 1394/10/15 و 14:24 دقیقه ارسال شده است

لینک شدین شکلک

این نظر توسط Nafas در تاریخ 1394/10/14 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

من یه پست گذاشتم پس چرا نیومد؟
پاسخ : تاییدش کردم عزیز ممنونم

این نظر توسط Nafas در تاریخ 1394/10/14 و 13:17 دقیقه ارسال شده است

پشتیبانی رو پیدا نکردم

این نظر توسط Nafas در تاریخ 1394/10/14 و 12:46 دقیقه ارسال شده است

یکی مث اینو گذاشتم ولی قالب بهم میریخت به بعضی کدها بهم میریزه قالب انشالا این خرابش نکنه.
میخوام روش بنویشم: توجه برای ورود به وب روی منوی کشویی کلیک کنید و وارد بشین .
یکم بزرگ باشه که ببین

این نظر توسط Nafas در تاریخ 1394/10/14 و 12:38 دقیقه ارسال شده است

خودت سایتتو باز کن پنجره میاد میفهمی کدومو میگم

این نظر توسط Nafas در تاریخ 1394/10/14 و 12:31 دقیقه ارسال شده است

همون پنجره که هنگام ورود به سایت باز میشه پنجره تبلیغاته اسمش یه پنجره کوچیکه

این نظر توسط جنیفر در تاریخ 1394/10/13 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

ای کاش میتوانستند
از آفتاب یاد بگیرند
که بی دریغ باشند
در دردها و شادیهایشان
حتی
با نان خشکشان
و کاردهایشان را
جز از برایِ قسمت کردن
بیرون نیاورند ... شاملو

این نظر توسط جنیفر در تاریخ 1394/10/13 و 23:42 دقیقه ارسال شده است



گر بدين سان زيست بايد پست
من چه بی شرمم اگر فانوس عمرم را، به رسوائی نياويزم
بر بلندِ کاجِ خشکِ کوچه بن بست
گر بدين سان زيست بايد پاک
من چه ناپاکم اگر ننشانم از ايمان خود چون کوه،
يادگاری جاودانه بر تراز بی بقای خاک... شاملو



کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥