loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن
maryam76-m بازدید : 365 1394/11/03 نظرات (49)

پســر باید وقتی خانومش عصبانیه،
دادبزنه،وایسه
روبروشو بگه:
توچشام نیگاکن...
بهت میگم توچشام نیگا کن... 
حالادادبزن...بگو از چی ناراحتی؟
بعدخانومیش،دادبزنه...
فریادبزنه...
گله کنه... فش بده....گریه کنه...
حتی بامشتای دخترونش
بکوبه توسینه ی آقاییش...!
پسرباس همونجابغلــش کنه...نذاره تنــهاباشه...
حــرف نزنه...توضــیح نخواد....
توجیح نکنه....فقط نذاره احســاس کنه تــنهاس...
پسر باس گاهــی وقتا مردونگیشو باسکــوتش ثابت کنه....
بابغلــش...
پسرباس وقتی دختــرنامحرم بهش نگاه میکنه،
اخــم کنه!!
پسرباس خانومــشوطوری صـداکنه که قـــند تو دلــش آب بشه!!!
پسرباس هرازگاهی به خانومیش بگه:
نوکــــرتم
تا درجواب بشنوه:
عاشـــقـــتم دیوونه..

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عاطفه در تاریخ 1394/11/08 و 12:41 دقیقه ارسال شده است

محبت نه حساب است که فراموش شود نه چراغ است که خاموش شود به یادتم

امروز با هم بودن را تجربه میکنیم و فردا به یاد هم بودن را پس امروزمان را زیبا کنیم به حرمت خاطرات فردا

این نظر توسط هانی در تاریخ 1394/11/08 و 10:29 دقیقه ارسال شده است

زیباااااااااا

این نظر توسط هانی در تاریخ 1394/11/08 و 10:28 دقیقه ارسال شده است

زیباااااااااا

این نظر توسط زهـــ66ــــرا در تاریخ 1394/11/07 و 19:13 دقیقه ارسال شده است

چند وقتی است به چشمان ِ تو معتاد شدم
عاشق تفرقه اندازیِ اضداد شدم


وقت دلتنگی خود جای تمسک به غزل
هی خراب دل ِدیوانه و آباد شدم


مثل سرباز بدون ِ کس و کاری درجنگ
تشنه ی جان به لب تیزی فولاد شدم


ممنونم از حضور گرمتون در وبلاگم

آفت ِجان منی دل به تو دادن غلط است
گرچه شیرینی و ناخواسته فرهاد شدم


اخم کردی که گرفتار کمانت بشوم
صاف تیرت به هدف خورد وَ صیاد شدم


بس که معتاد نگاهت شده ام کنج قفس
مانده ام حس کنم از فکر تو آزاد شدم


دوستت دارم اگر نیمه شب بارانی
سربه تو برده ترین شیوه ی فریاد شدم


جمع اضداد تو بودی که به یک دیدن تو
آنکه با زندگی و مرگ درافتاد شدم شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مریم76 در تاریخ 1394/11/07 و 15:40 دقیقه ارسال شده است

ممنون صاحبش قابل داره

این نظر توسط مریم76 در تاریخ 1394/11/07 و 12:51 دقیقه ارسال شده است

مرسی دست خودتت دردنکنه ...

این نظر توسط لیلی در تاریخ 1394/11/06 و 21:27 دقیقه ارسال شده است

گرفتم خالق یکتای ما غفار هم باشد!



سزاوار است سلطان فکر استغفار هم باشد!!



سزاوار است سلطان اندکی تقوا کند پیشه



خصوصا اینگه منظور نظر جبار هم باشد!!



بکوشد بعد وی نام نکویی هم به جا ماند



به فکر یادگار گنبد دوار هم باشد!



ز آه بینوایان بام قصرش را سبک سازد



کمی اندیشناک سختی آوار هم باشد!



که آوار است و هیچ از شوکت و حرمت نمیداند!



به روی تاج اگرچه برسرش دستار هم باشد!!



اگر بر کاروانی ره ببندد لاجرم باید-



-دگر چشم انتظار لشکر مختارهم باشد!



کمی تاریخ خواندن لازم آید شیخ وسلطان را


که غیر از قصه ی عبرت دراو تکرار هم باشد!!

این نظر توسط لیلی در تاریخ 1394/11/06 و 21:26 دقیقه ارسال شده است

قطع قلم، به قیمت نان می کنی رفیق؟

این خط و این نشان که زیان می کنی رفیق!

گیرم درین میانه به جایی رسیده ای،

گیرم که زود دکّه، دکان می کنی رفیق!

روزی که زین بگردد و بر پشتت اوفتد،

حیرت ز کار و بار جهان می کنی رفیق

تیر و کمان چو دست تو افتاد، هوش دار

\" سیب \" است ، یا \" سر \" است ، نشان می کنی رفیق!

کفاره اش ز گندم عالَم فزون تر است،

از عمر آنچه خدمت خان می کنی رفیق!

خود بستمش به سنگ لحد، مُرده توش نیست!

قبری که گریه بر سر آن می کنی رفیق!

گفتی: \" گمان کنم که درست است راه من\"

داری گمان چو گمشدگان می کنی رفیق!!

فردا که آفتاب حقیقت برون زند،

سر در کدام برف نهان می کنی رفیق؟!


این نظر توسط نیلوفر در تاریخ 1394/11/06 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

شکلک.

این نظر توسط نیلوفر در تاریخ 1394/11/06 و 19:56 دقیقه ارسال شده است

حواسـت به اونی باشــه↬
که حواسش بت ✖هَست✖
نَـــــــــه
اونـی که جز تو
حواسِش⇝
به هَــمه هَست
و.


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥