loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن

همۀ آدما برای خودشون یه چيز " یواشکی" دارن

یه دنیای یواشـکی

یه اتفاق یواشـکی ,

یه حس یواشـکی ,

یه آدم یواشـکی ,

شایدم یه عشق یواشـکی

 

دوست دارم یواشـکی مـــن...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم76 در تاریخ 1394/11/18 و 14:51 دقیقه ارسال شده است

داداش ...اونی که اون بار ادرس وبشو بهت دادام یادته


تو وبم گفته بهت بگم امروز صبح یا عصر بری وبش من الان نظرشو خوندم..

این نظر توسط لیلی در تاریخ 1394/11/16 و 22:06 دقیقه ارسال شده است

زندگي پر از سواله مي دونم

رسيدن به تو خياله مي دونم

تو ميگي يه روزي مال من ميشي

اما موندت محاله مي دونم

تو ميگي شبا دعامون مي کني

چشمه چات زلاله مي دونم

توي آسمون سرنوشت ما

ماه کامل مه لاله مي دونم

تو ميگي پرنده شيم بريم هوا

غصه ما دو تا باله مي دونم

چشم من پر از غم نبودنت

دل تو پر از ملاله مي دونم

طاقتم ديگه داره تموم ميشه

صبر تو رو به زواله مي دونم

آره مي ري و نمي پرسي که اين

دل عاشق در چه حاله مي دونم

این نظر توسط جنیفر در تاریخ 1394/11/15 و 22:32 دقیقه ارسال شده است



شب در چشمان من است
به سیاهی چشمهایم نگاه کن
روز در چشمان من است
به سفیدی چشمهایم نگاه کن
شب و روز در چشم های من است
به چشمهایم نگاه کن
پلک اگر فرو بندم
جهانی در ظلمات فرو خواهد رفت حسین پناهی


این نظر توسط جنیفر در تاریخ 1394/11/15 و 22:31 دقیقه ارسال شده است

من زندگی را دوست دارم
ولی از زندگی دوباره می ترسم!
دین را دوست دارم
ولی از كشیش ها می ترسم!
قانون را دوست دارم
ولی از پاسبان ها می ترسم!
عشق را دوست دارم
ولی از زن ها می ترسم!
كودكان را دوست دارم
ولی از آینه می ترسم!
سلام را دوست دارم
ولی از زبانم می ترسم!
من می ترسم ، پس هستم
این چنین می گذرد روز و روزگار من
من روز را دوست دارم
ولی از روزگار می ترسم حسین پناهی

این نظر توسط جنیفر در تاریخ 1394/11/15 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

درختان می گویند بهار
پرندگان می گویند ، لانه
سنگ ها می گویند صبر
و خاک ها می گویند مصاحب
و انسان ها می گویند «خوشبختی»
امّا همه ی ما در یک چیز شبیهیم ،
در طلب نور !
ما نه درختیم
و نه خاک .
پس خوشبختی را با علم به همه ی ضعف هامان در تشخیص ،
باید در حریم خودمان جستجو کنیم ... حسین پناهی

این نظر توسط لیلی در تاریخ 1394/11/15 و 21:11 دقیقه ارسال شده است

من به عاشقان تو شباهتی ندارم بانوی من!
اگر دیگری به تو ابر می دهد، من به تو باران می دهم.
اگر دیگری فانوسی به دستت می دهد، من برایت ماه به زیر می کشم.
اگر دیگری شاخه ای به تو می بخشد، من برایت درخت از خاک بیرون می آورم.
اگر دیگری کشتی ارزانی ت می دارد، من به تو سفری دریایی پیشکش می کنم.
(نزار قبانی)


این نظر توسط لیلی در تاریخ 1394/11/15 و 21:11 دقیقه ارسال شده است

تو را دوست می دارم.
نمی خواهم تو را با هیچ خاطره ای از گذشته و با خاطره قطارهای درگذر قیاس کنم.
تو آخرین قطاری که ره می سپارد شب و روز در رگهای دستانم،
تو آخرین قطاری،
من آخرین ایستگاه.

تو را دوست دارم.
نمی خواهم تو را با آب یا باد،
با تقویم میلادی یا هجری،
با آمد و شد موج دریا،
با لحظه های کسوف و خسوف قیاس کنم.
بگذار فال بینان یا خطوط قهوه در ته فنجان هرچه می خواهند بگویند.
چشمان تو تنها پیشگویی است برای پاسداری از نغمه و شادی در جهان.
(نزار قبانی)


کد امنیتی رفرش
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥