loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن

باز رسیدیم به ایستگاه

بارون همه جا رو خیس کرده بود

شب بود...

راه زیادی رو پیاده گذرونده بودیم...

خسته بودیم گفتیم

بقیه راه رو با اتوبوس بریم...

بخار از دهنت بیرون میومد...

خستگی رو توی چشمات میدیدم یادته...

عشقم بودی...

مث این فیلما کاپشن خودمو دادم بهت

که به حساب سرما نخوری...

رسیدم خونه با اینکه کاپشنمو دادم بهت

ولی سرما نخوردم!

گذشت و گذشت و گذشـــــــــــــــــت...

حالا اومدم توی همون ایستگاه

اینبار تنها بودم!!!

هوا سرد بود...

ولی کاپشنم تنم بود...!!!

رسیدم خونه...

جلوی آینه وایستادم

یه چیزی نظرمو جلب کرده بود

یه سری موهای سفید

لابلای موهای مشکیم بود...

یه چایی داغ بعدشم خواب...

صبح فردا رسید...

حس بدی بود

سرما خورده بودم تنهای تنها..

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سارا راسو در تاریخ 1394/04/21 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

اقا چیه هی پی ام میدین lineداری؟
viberداری؟
tangoداری؟
گوشی من فقط چراغ قوه داره هرکیم گوشیش چراغ قوه داره شب بیاد بالا پشت بوم به هم علامت بدیم :|
پاسخ : ادرسسسس؟؟؟؟؟

این نظر توسط Love Barren عشق بی ثمر در تاریخ 1394/04/21 و 13:59 دقیقه ارسال شده است

* لبخند بزنید و بگذارید همه بدانند که امروز بسیار قوی تر از دیروزتان هستید

این نظر توسط Love Barren عشق بی ثمر در تاریخ 1394/04/20 و 17:44 دقیقه ارسال شده است

نفهمیدی...
که برای داشتنت دلم را نه،
عشقم را نه،
رویاهایم را نه ...
برای داشتنت حسی را دادم که
بدون آن دیگر من، آن \"منِ \" سابق نیستم ...
حالا یکی هستم مثل بقیه نه ... یکی مثل یخ، سرد
یکی مثل دیوار، بی روح ... یکی مثل خودم اما بی حس !
و این کــُــشنده است، اما نمی کــُـشد !
دلم مال تو ،
عشقم مال تو ،
رویاهایم را هم نمی خواهم
اما \" منِ \" خودم را پس بده ...
با این منِ الآن غریبه ام

این نظر توسط DUYGU در تاریخ 1394/04/20 و 17:03 دقیقه ارسال شده است

کارَت نباشد،
اگر رسم ،رسم فراموشیست
اگر می آیند،
می مانند،
و روزی ناگهان بی هیچ دست خطی می روند …
کارت نباشد ،
تو ، خودت باش !
با تمام مهربانی هایت
تو، خودت باش!
با چشمانی ،که باور کن خدا هم از خلقتشان حیران است!
تو بمان و باور کن
دو قدم مانده به نا امیدی
\" خدا \" می رقصاند
تمام دنیا را
به ساز عاشقانه هایت
تنها خودت باش و زیبا بمان
و بگذار با دیدنت هر رهگذر نا امیدی لبخندی بزند
رو به آسمان و زیر لب بگوید:
هنوز هم می شود از نو شروع کرد …!!

این نظر توسط دخی ناناز در تاریخ 1394/04/20 و 16:44 دقیقه ارسال شده است

\" همیشه باید یک کسی باشد که حتی اگر به جای کلمات فقط سه نقطه گذاشتی در یک صفحه سفید ،
بدانی که می داند یعنی چه ! . . .
همیشه باید کسی باشد ! تا بغض هایت را قبل از لرزیدن چانه ات بفهمد !
باید کسی باشد که وقتی صدایت لرزید ! بفهمد !
که اگر سکوت کردی بفهمد ! باید کسی باشد !
که اگر بهانه گیر شدی ! بفهمد !
باید کسی باشد که اگر سردرد را بهانه آوردی برای رفتن ! نبودن ! بفهمد !
باید کسی باشد که اگر حرف های بی معنی زدی بفهمد !
باید کسی باشد بفهمد که درد داری ! که زندگی درد دارد ! بفهمد که دلگیری ! بفهمد که دلت برای چیزهای
کوچک تنگ شده !!!
همیشه باید کسی باشه که وقتی دلت گرفت سرتو بزاری رو شونش تا میتونی بباری
ولی نیست . .

این نظر توسط SHaBi در تاریخ 1394/04/20 و 11:19 دقیقه ارسال شده است

زیباترین جمله این است: اما من تو را دوست دارم°°° و دردناک ترین جمله این است: من تو را دوست دارم* اما°°

این نظر توسط بی نام و نشان در تاریخ 1394/04/20 و 10:10 دقیقه ارسال شده است


عشق فراموش کردن نیست بلکه بخشیدن است
عشق گوش دادن نیست بلکه درک کردن است
عشق دیدن نیست بلکه احساس کردن است
عشق کنار کشیدن و جا زدن نیست بلکه صبر داشتن و ادامه دادن است.

این نظر توسط بی نام و نشان در تاریخ 1394/04/20 و 10:03 دقیقه ارسال شده است


وفای شمع را نازم که بعد از سوختن ... به صد خاکستری در دامن پروانه می ریزد ...
نه چون انسان که بعد از رفتن همدم ... گل عشقش درون دامن بیگانه می ریزد


این نظر توسط بی نام و نشان در تاریخ 1394/04/20 و 9:53 دقیقه ارسال شده است


مرگ آن نیست که در قبر سیاه دفن شوم
مرگ آن است که از خاطر تو با همه ی خاطره ها محو شوم

این نظر توسط بی نام و نشان در تاریخ 1394/04/20 و 9:40 دقیقه ارسال شده است

وقتی مرا نقاشی می کردی زیبا نقاشی ام کردی ممنون!!!
سالم نقاشی ام کردی باز هم ممنون... با غرور نقاشی ام کردی باز هم ممنون...
ولی آخه خدا جونم چرا تنها نقاشی ام کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 6 صفحه بعد
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥