loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن

 وَلـنـتــایـݧ اِمـســـــــــــال 

 

یــه فَــندَک نــــو مـیخــــرم

 

واســـــــه سـیـگـــــــــــارم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فــرنـگیـس در تاریخ 1394/11/24 و 12:01 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فــرنـگیـس در تاریخ 1394/11/24 و 11:55 دقیقه ارسال شده است

مترسک ناز می کند
کلاغ ها فریاد می زنند
و من سکوت می کنم . . .
مزرعه ی زندگی من است
خشک و بی نشان.

این نظر توسط فــرنـگیـس در تاریخ 1394/11/24 و 11:54 دقیقه ارسال شده است

ین رویای شبانه جستجویت می کنم
نرگس عشق منی هر لحظه بویت می کنم
برگ برگ خاطراتم را خزان بر باد داد!
ای گل ناز بهاری آرزویت می کنم
پیشکش به عزیزترین فرشته مهربان
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فــرنـگیـس در تاریخ 1394/11/24 و 11:54 دقیقه ارسال شده است

صبح آمد�[گل]
دفتراین زندگی رابازکن,�[گل]
زیستن راباسلام تازه ای آغازکن�[گل]
,روشن وشفاف باش�[گل]
وبی تخلف همچوروز,�[گل]
با نوای مهربانی عاشقی راسازکن,�[گل]
بامحبت آشتی کن همزبانی پیشه ساز,�[گل]
قلب خودراباصفای همدلی دمسازکن,�[گل]
گل بخندوگل شنودرگلشن این بوستان,�[گل]
غنچه های لحظه هارابانوازش نازکن,�[گل]
روزتازه,فکرتازه,راه تازه پیش گیر,�[گل]
عاشقی راباکلام تازه ای آوازکن [گل]
,بگذرازامواج منفی همچوطوفان خزر,[گل]
سمت وسوی ساحل آرام دل پروازکن.[گل]
صبحتون بخیر و شادی�[گل][گل]
گذر ثانیه های عمرتون توام باارامش وسلامتی�[گل][گل]
[گل]

این نظر توسط لیلی در تاریخ 1394/11/23 و 22:38 دقیقه ارسال شده است

ســـ ــینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت
آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت
تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت
جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت

این نظر توسط لیلی در تاریخ 1394/11/23 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

دلم توفانی از غم هاست ، طلوع سخت ماتم هاست
نمیدانم چرا این دل همیشه غرق رویاهاست ؟؟؟

این نظر توسط لیلی در تاریخ 1394/11/23 و 22:18 دقیقه ارسال شده است

مثل او که در کنار ساحل دریا نشسته
به امواج دریا دل بسته
من هم نشسته ام در کنار ساحل قلب تو
و دل بستم به تو
دل بستم به امواج خروشان عشق تو



این نظر توسط جنیفر در تاریخ 1394/11/23 و 20:08 دقیقه ارسال شده است

روزی اگر بناست که بر تن کفن کنم
من اَن کفن به تن ز برای وطن کنم

سبز و سفید و سرخ نکوتر بود کفن
تا من برای خاطر میهن به تن کنم

ایران من ، عزیز من، ای سرزمین من
مرگ است بی تو اگر هوس زیستن کنم

روزی که پای عشق وطن در میان بود
تاریخ گفته است که من چه باید کنم

همچون برق حق بر خرمن باطل درافتم
یزدان صفت مبارزه با اهریمن کنم

دشمن اگر پای بدین سرزمین نهد
کاری که کرد نادر لشگر شکن کنم
(شهریار)

این نظر توسط جنیفر در تاریخ 1394/11/23 و 20:08 دقیقه ارسال شده است

خدایا...!

یا فریاد در گلویم را بگیر...

یا بغض گلوگیرم را ...

هر کدام راه دیگری را بسته.....!

این نظر توسط جنیفر در تاریخ 1394/11/23 و 20:07 دقیقه ارسال شده است

دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد؟

چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد؟

آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت

آه از آن مست که با مردم هشیار چه کرد

اشک من رنگ شفق یافت ز بی‌مهری یار

طالع بی‌شفقت بین که در این کار چه کرد


کد امنیتی رفرش
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥