loading...
سـایــت عـاشقانه لاوین20/تفریحی و سرگرمی
آخرین ارسال های انجمن

پدری دست بر شانه پسر گذاشت و از او پرسید:

 

تو میتوانی مرا بزنی یا من تورا؟

 

پسر جواب داد:

 

 من میزنم پدر ناباورانه دوباره سوال را تکرار کرد

 

ولی باز همان جواب را شنید با ناراحتی از کنار پسر

 

 رد شد بعد از چند قدم دوباره سوال را تکرار کرد

 

 شاید جوابی بهتر بشنود..

 

پسرم من میزنم یا تو؟

 

این بار پسر جواب داد شما میزنی!

 

پدر گفت چرا دوبار اول این را نگفتی؟

 

پسر جواب داد: تا وقتی دست شما روی شانه من بود

 

عالم را حریف بودم ولی وقتی دست از

 

شانه ام کشیدی قوتم را با خود بردی

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط DUYGU در تاریخ 1394/03/01 و 21:04 دقیقه ارسال شده است

جالب و اموزنده

این نظر توسط نگین در تاریخ 1394/03/01 و 13:51 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم .وبلاگ قشنگی دارید شما هم .همه جوره مطلب داره .موفق باشید.
این داستان کوتاه هم خیلی قشنگ بود .دوست داشتید همو لینک کنیم تا همیشه بهت سر بزنم .بهم خبر بده تو وبلاگم
مرسی


کد امنیتی رفرش
درباره ما

سایت عاشقانه لاوین20

•♥ برای حمایت از لاوین کد لوگو رو توی وبتون قرار بدین♥ با تشکر ♥•

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • ♥♥♥